lieve mEIsjes; kan een ei zich verstoppen op de echo? of: kan je een posi ovutest hebben zonder dat je een (zichtbaar) ei hebt??? -in weekend (d8,9,10)was ik al superkrols, ook vruchtbaar slijm -op dag 11 en dag13 heb ik echo gehad, beide keren kon de gyn geen ei zien! -wel dacht hij aan de dikte van het baarmoederslijm te zien dat ei nog moest springen. -op d13 en d14 had ik een knalposi ovulatietest. -op d14 heb ik daarom toch IUI gehad. mn temp is ook wat apart, maar geeft idd ook wel een eisprong aan. alleen, waar was ei dan? zelf twijfel ik of ei niet al in weekend is geweest (had op dag8 ook al een bijna posi test!, in het weekend werden de testjes weer minder tot woensdag) maar dan kloppen de testen, en de temp, van daarna weer niet meer. welke expert heeft kennis&raad??? ik kan er weinig over vinden op t internet. thanx! klingel.
Als ik naar je kaartje kijk zie ik geen duidelijke eisprong. Je temp gaat omlaag en is voor jouw doen (gezien je andere kaartje) te laag voor een ei. Het zou kunnen dat je geen eisprong hebt gehad deze maand. Ik neem aan dat je nu progesteron moet prikken woensdag of vrijdag? (donderdag zullen ze vast niet prikken)
hey dreamer, ik weet niets van het prikken van progest. deze ronde zouden we een IUI zonder meds doen; volgende ronde komt er pregnyl bij. ik vind ook dat ik een rare temp heb, hoewel er wel bij moet worden gezegd dat de temp van vorige ronde voor mij uitzonderlijk hoog en met name stabiel was. deze ronde temp ik ook vroeger. maar, hoe zou ik dan aan 2 knal-posi ovutesten komen, en aan vruchtbaar slijm en superklus-drang? mn gyn zegt dat tempen niet te vertrouwen is en sowieso altijd achter loopt. ik vind t maar vaag en kan er weinig over vinden aan info, over eigenwijze verstopte eitjes! maar dank voor je antwoord in elk geval! liefs kling
Positieve ovu testen zeggen niets over of je wel of geen eisprong hebt. Ze geven enkel je LH piek aan. Je kan dus prima een LH piek hebben gehad zonder eisprong. Met progesteron prikken kunnen ze zien of je nu wel of geen eisprong hebt gehad, lijkt me toch wel fijn om te weten? Ik zou het wel willen weten iig, zeker nu zelfs de gyn het niet weet. Vruchtbaar slijm zegt ook niets over een ei en klusdrang ook niet. Het zijn wel aanwijzingen dat een ei eraan komt, maar je hoeft geen daadwerkelijk ei te hebben. Met pco kan je ook al deze dingen hebben en toch geen eisprong krijgen. (bedoel hiermee niet dat jij pco hebt trouwens) En tempen niet betrouwbaar? Niet als je hormonen gebruikt nee, verder hoor ik toch de meeste gyns er juist lovend over. Van veel gyns moet je juist tempen om je ei aan te tonen. Blijkbaar zijn de meningen daarover dus verdeeld Maar goed, als er gewoon geen follikels groeiden, dan is er maar een heel kleine kans dat er een eisprong heeft plaats gevonden. Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! Ik ga sowieso voor je duimen
dank je dreamer! zou het nog zin hebben om morg de gyn te bellen met verzoek om op prog bloed te prikken? hoop niet dat hij vindt dat ik teveel meedenk en teveel info heb? vindt ie toch al lang leve dit forum! ist niet raar om voor t eerst in 15 voorbeeldige rondes met supertempstijging zomaar opeens geen ei te hebben, of zou ik vaker geen ei hebben gehad?? en jij denkt dus dat posi ovu, slijm, krols, enz, ook kan ZONDER ei? nu gaak morgen bellen! thanx! en veel succes met je wacten en met je psych, ik weet dat jij een heel zwaar traject (achter de rug) hebt. knuf!
Heb je nog gebeld? Mag je progesteron laten prikken? Het kan idd dat je vaker geen ei hebt gehad. Heb je al vaker een cyclus in beeld gebracht? Ik hoop gewoon dat je eitje wel is geweest, maar dat ie niet te zien was. Ik kijk nergens meer raar van op in de mmm De psyg is een protocol gesprekje, dus niks bijzonders. Het is alleen al 5x!! verplaatst. En dat voor een gesprek wat voor ons niet eens hoeft... Mag dus wel een heel bijzonder gesprekje gaan worden wil het al dat gedoe een beetje goedmaken Laat je weten of je prog mag prikken? Zag dat je temp vandaag weer iets hoger was, dus een eisprong is nog niet compleet uitgesloten he! Ik blijf duimen voor je meis
hi dreamer, ik ga morgen even prog laten prikken. toch denk ik dat ei geweest is, wellicht toch eerder (voor iui) en met een luie temp ofzo.. we zullen zien! gesprek al 5x verzet ja, waar is dat voor nodig vraag je je af. ach, het kan altijd goed zijn er eens met ' een vreemde' over te praten; misschien ervaar je niet echt hulp maar ik denk dat elk woord dat je eruit gooit het voor jezelf kan verlichten. nogmaals, wens joe veel sterkte en geluk!