Zo'n rugpijn, herkenbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dag dames,

    sinds een paar dagen heb ik zo'n pijn in mijn onderrug. Nu vraag ik me af of dat iets met de zwangerschap heeft te maken en waar het door komt. Ik vind het wel te vergelijken met de rugpijn die ik als tiener had als ik ongesteld was en nog geen pil gebruikte.

    Herkent iemand het?
     
  2. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb pijn helemaal onder in mn rug ook, bij mn billen. Volgens mij is het bekkenpijn of bandenpijn ofzo, maar ik weet het ook niet.
     
  3. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Is bandenpijn. Ik heb het in mijn rug gehad toen ik 3 dagen op kamp was en niet rustig aan deed (niet genoeg iig). Had flinke bandenpijn en ook lage rugpijn.
    Rust helpt, een rustig aandoen voorkomt het!
     
  4. Ramona001

    Ramona001 Actief lid

    24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik zou het als ik jou was goed in de gaten houden, ik had rond de 12 weken ook last van "lage"rugpijn en dat waren mijn bekken en dat ging over in bekkeninstabiliteit, ik was er wel snel bij met therapie maar Sem die werd zo zwaar dat er steeds meer gewicht op mij bekken kwam te staan naar mate ik verder de zwangerschap in ging kon ik steeds minder.
    Veel rusten zeggen ze....
    maarja hou het in de gaten en als het nog 1 week aan blijft houden gewoon even naar de dokter die kan met bepaalde testje zien of het idd je bekken zijn

    SUCCES!

    gr Ramona

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina