AMSTERDAM - Een speciale relaxvakantie in de zon om een baby te maken is het slechtste wat je kan doen. Uit onderzoek blijkt dat van zo'n overdaad aan zon niet alleen het baasje maar ook zijn sperma heel lui wordt. Er zijn minder levende zaadjes en ze zijn bovendien nog veel slomer dan thuis in je koude slaapkamertje. De deskundigen zijn overigens nogal verdeeld over dit onderwerp, zo weet de BBC te melden. Opwarming van de testikels is sowieso slecht voor de voortplanting. Of dat nou in een strak broekje is of in een heet bad: niet doen. Tenzij je als man natuurlijk eigenlijk geen kinderen wilt hebben. De omroep citeert de universiteit van Sheffield die zegt dat de waarheid waarschijnlijk ergens in het midden ligt. Als warmte echt slecht zou zijn, zouden er in de tropen veel minder kinderen geboren worden...
beetje vreemd...... in die warme landen hebben ze allemaal veel kinderen denk dat het dus alleen maar beter is
Als ik alleen al kijk naar hoeveel kinderen mijn opa ter wereld heeft gebracht. En dat was troch echt wel suriname. De laatste keer dat ik checkte was dat een tropisch land .
Ja maar misschien bedoelen ze dan ook alleen de mensen die naar warme landen op vakantie gaan. Sperma is dan ook op vakantie. Terwijl mensen die in warme landen wonen hun sperma al gewend is aan het "warme "leven. Hun sperma is dan al gewend om onder druk te presteren.
ik vind het maar een vreemd verhaal, hoevaak hoor je wel niet dat babys tijdens de vakantie verwekt zijn.... mijn mannetje is trouwens nooit "sloom" hij word juist veel actiever door het sjonnetje