Dag lieve dames, ik zit nu al een tijdje te lezen in dit stukje forum en vind dat iedereen altijd zo goed haar mening geeft . Nu zit ik ook ontzettend te twijfelen over een naam voor onze dochter. Welke vinden jullie het mooist? Anna Chloé Ella Hoor graag!
Chloé vind ik iets minder dan Chloë. Vooral omdat de klemtoon zo op de é ligt: Klow-eeh. Vind de uitspraak Klowie persoonlijk iets fijner.
Ella vind ik een hele mooie naam! Anna ook prima, maar wat meer doorsnee. En Chloé vind ik niet zo, beetje richting kak
Ik vind Anna de mooiste naam, maar dat vind heel Nederland met mij en ik vind hem daarom dus te populair. De andere twee zijn ook prima. Dus aan mijn opmerking heb je niks
Ik had juist de korte toon op de e, dus geen uitgerekte eeeeeee, vind ik ook niets. Klowie vind ik te Engels, maar ben wel bang dat mensen het zo uit gaan spreken
Okeej als T een standaard (mooie) naam is dan Anna. Als T niet vaak voor komt dan Ella. Je mag mij evt een pb sturen hoor. Succes met kiezen
Chloe vind ik echt geweldig! Super mooi vrouwelijk en stoer. Anna vind ik wel leuk maar verder niet wauw. Gewoon een leuke naam. Ella vind ik verschrikkelijk, te tuttig.
Eerst Ella (heel mooi). Dan Anna (klassiek mooi, maar erg populair) dan Cloé (niet zo mijn smaak, maar prima naam)
1. Ella 2. Anna 3. Cloé (/ Chloé) Ella! Krachtige naam die ook iets zoets heeft. Netjes en stoer tegelijk. Ik vind het ook vrolijk en open klinken. Anna vind ik wat fel / kattig klinken en wat tuttig en saai. Chloé vind ik heel fel en zeurderig klinken. Ik zou dit trouwens als Cloé schrijven, veel duidelijker.