Wat zit/zat er in jouw vluchtkoffer? Ik lees zoveel op internet, echt een lijst alsof je met vakantie gaat..
Ik lees ook veel verschillende dingen! Maar ik neem zelf gewoon de basis dingen mee en als ik dan nog meer van iets nodig heb kan mn man dat altijd nog ophalen. Voor mezelf: - 2 pyjama's/hemden (1 voor bevalling en 1 voor daarna) - Topje voor mocht ik in bad willen - Paar katoenen onderbroeken - Joggingbroek en lekker groot vest voor t naar huis gaan - Toiletspullen (borstel, tandenborstel, deo, zoogcompressen, kraamverband, etc.) - Warme sokken - Slippers en pantoffels - Voedings BH en voedingshemdje - Sportdrankje en snoepjes - Camera - 9 maanden dagboekje en papieren etc - Telefoon en portemonnee Voor de baby: - 3 pakjes (verschillende maten) - 3 rompers (verschillende maten en mouwtjes) - Warm vestje voor naar buiten - Paar pampers en doekjes (voor geval dat) - Hydrofiele luier - Spuugdoekje - Maxi cosi - Dekentje - Speentje - Sokjes - 2 mutsjes (verschillende soorten)
Is pas een onderwerp over gestart http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/554832-de-ultieme-vluchttas-koffer-nam-jij-mee.html En mijn lijst staat in je andere topic
Haha nog niks! Ben erg laat als ik het zo zie... Bij mijn dochter had ik idd een koffer alsof ik daar een paar weken ging kamperen veel te overdreven allemaal. Nu gewoon wat kleding voor mezelf en voor de beeb , wat douche gel enz, camera en verzkeringspasjes en verder niets Kraam verband enz hebben ze in het zkh ook allemaal en mocht ik nog wat nodig hebben na de bevalling kan ml dat altijd meenemen aangezien ze hier niet mogen blijven na de bevalling. Geen boekjes ofzo bij de inleiding van me dochter helemaal geen tijd voor gehad. Overigens stond de tas bij mijn dochter ook nooit klaar haha die heb ik pas ingepakt de avond voor de inleiding Nu wil ik graag thuis bevallen dus zet hem wel klaar voor t geval we tijdens de bevalling plots naar t zkh moeten
Voor mij: Schone kleren Ondergoed Toilettas met shampoo, douchegel, deo, mascara, gezichtscreme Slippers Warme sokken Flesje cola Druivensuiker Id kaart en portemonnee Oplader voor de telefoons Fototoestel lag klaar om in de tas te stoppen Bevalplan lag ook klaar Voor de baby: 2 mutsjes 2 rompers 2 setjes kleding 2 paar sokken Wikkeldeken Jasje Deken voor in de maxi cosi Maxi cosi stond in de auto Luiers e.d. hebben ze in het ziekenhuis. Kraamverbanden ook. Achteraf had ik ook wat lekkers in mijn tas moeten stoppen. Wij moesten 1 nachtje blijven en na het avondeten krijg je niks meer. Ik heb toen aan mijn ouders gevraagd of zij wat lekkers mee wilden nemen. Als je langer moet blijven kan je man/vriend altijd even langs huis om meer te halen. Misschien ben ik wat vergeten want het is al bijna 8 maanden terug. Maar ik had een sporttas voor mezelf en een kleine tas voor de kleine.