Het is misschien een rare vraag maar vroeg het me al een poosje af.. Nadat we '''geklust'' hebben blijf ik altijd nog even liggen, maar na die tijd ga ik altijd naar het toilet & douchen ( wel zo fris ) doe ik dat niet heb ik meestal 2 dagen later last van blaasontsteking.. En nu is me vraag maakt het veel uit of ik dat doe of heeft het hierdoor minder kans op een bevruchting? Ik neem aan dat de goede zaadjes wel direct z'n plek vinden?? Hopelijk kan iemand me vraag beantwoorden.
ik doe hetzelfde als jij, meteen toilet en douche. Klinkt dwangmatig maar dat natte gedoe in bed vind ik helemaal niets. Volgens mij maakt het niets uit. Die benen in de lucht hoeven echt niet!!!
Hoi MH! Ik had net ook al een reactie op je andere berichtje geplaatst maar kwam deze net ook tegen, dus reageer ik hier ook even op. Ik ga ook altijd even naar het toilet als we hebben geklust (wel eerst even 10 min. op rug blijven liggen). Of het wat uitmaakt weet ik ook niet. Men zegt van niet. Groetjes Celia
Bedankt voor de reacties, had al wel zo'n vermoeden maar vragen kan geen kwaad en als je er wijzer op word waarom niet!
Staat wel op veel sites dat het wel schijnt te helpen, zelfs een kussen eronder enzo.. Ik ging altijd wel gelijk naar het toilet, maar nu doe ik er een prop wcpapier in en ga gewoon slapen. Haal het dan de volgende ochtend eruit en wassen maar 8) Geen idee of het ergens op slaat.
Essie Een prop wc papier erin doen, lijkt me niet verstandig. Dan heb je kans op infecties en het vocht gaat allemaal in het wc-papier zitten, dus dat heeft het weinig nut. Gewoon even blijven liggen en daarna naar de wc of gaan douchen, de zaadcellen zwemmen meteen je baarmoeder in. Dus verdere maatregelen zijn echt niet nodig!
Denk het ook niet hoor, ach het is meer dat ik dan niet 'lek', dus niet dat ik het papier er helemaal instop. Maar kan ook gewoon na 10 min. naar de wc gaan ja.... Als ik dan nog niet in slaap ben gevallen