Heb t idee dat t niet goed is....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona001, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik heb al een paar dagen zulke rare spookverhalen in mijn hoofd :(

Ik heb namelijk het gevoel dat het met de beeb niet goed is...(open ruggetje, syndroom van down, gehandicapt.... :oops: )
    waarom weet ik niet, misschien omdat het gewoon niet zo vazelf sprekend is om altijd een gezond kindje te krijgen en we al een hele gezonde zoon hebben van 2jr...

Volgende week dinsdag hebben we ook een nekplooimeting, (niet omdat ik in de risico groep zit maar omdat we willen weten hoe groot de kans zou kunnen zijn)

Ik hoop gewoon zo op een gezond kindje ( maar ver in mijn achter hoofd zou ik het zo leuk vinden om een meid te krijgen)
    En heb echt zo van misschien dat het een straf is omdat ik heel stiekem een meid wil dat het gewoon niet goed zit nu.....

misschien een beetje een raar verhaal, maar ik kan gewoon nog niet zo genieten op dit moment omdat ik me zoveel zorgen maak.....

hebben meer mensen dat, dat ze zich onbewust zo'n zorgen maken

liefs Ramona

2. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    ik heb m bij de verkeerde gezet sorry

3. Twingy

Twingy Lid

7 mei 2009
    21
    0
    0
    Hallo Ramona,

Ooowww wat een vervelend gevoel is dat zeg!
    Als het je enigszins geruststelt, dat gevoel had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook.

Het is een kerngezond mannetje geworden, gelukkig!

Ik denk dat dit gevoel een beetje voorkomt uit angst en bezorgdheid.
    Laat je ons weten hoe de nekplooimeting is gegaan?

Liefs,
    Twingy

4. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Kijk ik zou er het beste van maken als het niet goed zou zijn, maar had gewoon niet gedacht dat het je zo erg bezig zou houden pff..........

Ja ik laat het weten!

groetjes

Deel Deze Pagina