zon zee strand on a budget

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Pink Peony, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Wie o wie heeft de gouden tip? Ik wil zo graag een 'zon zee strand' vakantie maar het budget werkt niet mee ;):x.

We zijn een gezin van vier ( twee kindjes onder de 5) en kunnen enkel in juli of augustus.
    Bestemming: moet dus warm weer zijn maar verder geen voorkeur. Oh en de zee mag ook een meer zijn. Of enkel een zwembad.
    Accomodatie: aparte kamer voor kindjes, terrasje om ons 's avonds nog wat neer te zetten terwijl de kindjes slapen, moet uiteraard proper zijn

Mijn man lijkt het niet haalbaar met ons budget (rond de 2000 euro maximum) maar ik hoop toch dat hij zich vergist :p. Dus ik hoop op een goede tip hier :D.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Kijk eens bij Arke, ze geven op dit moment bij een hoop accomodaties 150,- kidskorting in juli en augustus, dat kan echt behoorlijk schelen (zeker als een hotel al een lagere prijs hanteert voor kinderen)
    Qua budget bestemming is op 't moment Macedonië wel een aanrader denk ik!

http://www.arke.nl/zonvakantie/resultaten/?_smstate=1$51_28_188$37_30005_12$17_30002_42186$18_30003_42246$16_30001_8

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kijk eens bij Canalini blu. Veel mooie vakantie adressen in Italië.

4. Pink Peony

Vertrekt arke enkel vanuit Amsterdam? Ben Belgje dus dat is best ver voor ons.

5. Pink Peony

Ga ik eens bekijken!

6. Pink Peony

Oké, mijn broer, schoonzus en hun kleintje gaan ook mee dus dat wordt een grotere accomodatie zoeken.

7. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Met een grotere groep kan een huis/villa ook aantrekkelijk zijn!
    Meer ruimte, betere faciliteiten (bv bbq en prive zwembad), maar vaak wel wat verder van alles af

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Is een camping in Spanje o.i.d niks?

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    #9 Hippo89, 4 jan 2015
    Laatst bewerkt: 4 jan 2015
    In 2013 zijn Wij in juni voor 1200 euro 4 personen naar eftalia hotel Turkije geweest 10 dagen All inclusive

in jullie zou de prijs 1900 euro zijn geweest

Familie kamer a is het goedkoopste deze is heeft 1 slaapkamer en de " woonkamer" kun je banken uitklappen Tot extra bedden bij familie kamer b zitten twee slaapkamers en in de woonkamer nog banken uit te klappen tot bedden

Zwembad heeft 1 bad met glijbanen 2 baden om te zwemmen en 1 peuterbad

Strand is op 2 minuten lopen en het grote centrum op een minuut of 10 lopen
    Tegenover het hotel wel een klein rondje met winkels

Maar of het hotel duurder geworden is of niet weet ik niet

Edit 15 augustus zou met 4 personen 1996.50 zijn voor 8 dagen heb ik met gekeken

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij zijn in juli last minute een week weggeweest voor 90 euro bij bospark lunsbergen. Het was heerlijk vertoeven daar. Via groupdeal hier aan gekomen.

Je kunt ook woningruil met bekenden doen?

11. Pink Peony

Bedankt voor alle tips! Ga ze allemaal bekijken.

Huis is zeker goed maar waar vind je een betrouwbare site?

Camping is ook goed maar ook daar weer, waar vind je een betrouwbare site? Want het moet wel proper zijn,...

Hotel in Turkije zou ik wel fijn vinden maar mijn broer absoluut niet dus dat valt af vrees ik.

Tip van Aszz moet ik nog eens rustig bekijken maar ziet er wel mooi (maar duur) uit.

Nogmaals dank voor alle tips!

12. Pink Peony

Jucade, kan allebei maar ik wil echt graag zon en dat is niet zeker in België of Nederland.

13. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hotel Estival in Spanje (La Pineda).

Dat is voor ons echt altijd onze goedkope "lach-je-rot" vakantie.
    Die is ook vanuit Be te boeken. Kan je zowel met de auto als met het vliegtuig naartoe.

Wij gaan met z'n 2 in maart 7 nachten en all incl voor 525,50€ totaal! Man heeft auto van de zaak met Europese tankpas. Dus alleen de tol moeten we nog betalen

We gaan hier nu voor de 3e keer naartoe.

14. Pink Peony

#14 Pink Peony, 4 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2015
    Ik ga eens kijken boortje. Heb gekeken maar is net als het hotel in Turkije: gaat mijn broer niet zien zitten (teveel volk op een hoop voor hem). Maar bedankt voor de tip!

15. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je kiest voor een appartement heb je dat dus niet.
    Het hotel bestaat uit 4 of 5 torens en een groepje appartementen erbij. Die app. hebben eigen zwembad(je) en zijn stukken rustiger ;)

16. Pink Peony

Oh dan ben ik te snel geweest! Nog eens kijken!

17. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
  18. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Ja met dat budget moet dat zeker lukken. Wij zoeken gewoon altijd door totdat we iets geschikts vinden en pons budget is echt veeeeeel minder omdat we meerdere keren per jaar op vakantie gaan.
    Als je met nog een gezin gaat kan je inderdaad naar een villa kijken met privé zwembad. Ik vind micazu een fijne site.

19. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
  20. Pink Peony

Bedankt voor de tips! Ik ga daar ook eens kijken!

Sm1, heb je soms ook specifieke tips van waar het goed meegevallen is?

Deel Deze Pagina