Camping gezocht aan de franse westkust

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Hevn, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Ieder jaar gaan we met een grote tent naar de franse westkust. Helaas is de camping waar we al jaren heen gaan een groot mobile-home park geworden...
    We zoeken iets rondom Biaritz, maar het mag gerust over de hele westkust zijn.
    Iemand ideetjes/ervaring?

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik weet niet precies wat je zoekt maar ik ken Camping la Brande, het ligt op ile d' oleron.
    Vlak bij fort boyard, waar dat programma is opgenomen.
    Er is een zwembad op de camping en er zijn prima douches en toiletten.
    Ik ben er nog geweest toen onze dochter net 2 was maar mijn ouders komen er elk jaar. Toen ik kind was gingen we er bijna elk jaar heen.
    Als je naar het strand wilt moet je wel even naar de andere kant van het eilandje rijden.

3. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    La village Western-la rotonde! Jaren op vakantie geweest, geweldige camping. Weet alleen niet hoe het voor kleine kinderen is, wij waren pubers. Gelegen an groot en ondiep meer met groot zandstrand. Ik wil er ooit terug. Misschien volgend jaar....

4. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Sequoia parc.

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij gaan naar Yukadi Village Le Logis!

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Wij zijn 2 jaar geleden op deze camping geweest Lous Seurrots.
    Er is vorig jaar een nieuw zwembad geopend. Op loopafstand van een prachtig hagelwit zandstrand, wat lekker diep is.
    Wij willen nog graag een keer terug. Misschien in de meivakantie als het weer mooi is.
    Wij hadden een ruime sta plek voor onze camper. We zaten aan de buitenrand, en stapten zo het strand langs de rivier die naar zee loopt, op. Prachtig!

Camping Lous Seurrots, je vakantie op de camping reserveren met ons Yelloh Village Lous Seurrots

Deel Deze Pagina