Ieder jaar gaan we met een grote tent naar de franse westkust. Helaas is de camping waar we al jaren heen gaan een groot mobile-home park geworden... We zoeken iets rondom Biaritz, maar het mag gerust over de hele westkust zijn. Iemand ideetjes/ervaring?
Ik weet niet precies wat je zoekt maar ik ken Camping la Brande, het ligt op ile d' oleron. Vlak bij fort boyard, waar dat programma is opgenomen. Er is een zwembad op de camping en er zijn prima douches en toiletten. Ik ben er nog geweest toen onze dochter net 2 was maar mijn ouders komen er elk jaar. Toen ik kind was gingen we er bijna elk jaar heen. Als je naar het strand wilt moet je wel even naar de andere kant van het eilandje rijden.
La village Western-la rotonde! Jaren op vakantie geweest, geweldige camping. Weet alleen niet hoe het voor kleine kinderen is, wij waren pubers. Gelegen an groot en ondiep meer met groot zandstrand. Ik wil er ooit terug. Misschien volgend jaar....
Wij zijn 2 jaar geleden op deze camping geweest Lous Seurrots. Er is vorig jaar een nieuw zwembad geopend. Op loopafstand van een prachtig hagelwit zandstrand, wat lekker diep is. Wij willen nog graag een keer terug. Misschien in de meivakantie als het weer mooi is. Wij hadden een ruime sta plek voor onze camper. We zaten aan de buitenrand, en stapten zo het strand langs de rivier die naar zee loopt, op. Prachtig! Camping Lous Seurrots, je vakantie op de camping reserveren met ons Yelloh Village Lous Seurrots