Zo'n zin er weer in:)!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MinnieJ, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Toen ik zwanger was van mijn zoontje was ik echt alleen maar bezorgd, na een echo eventjes gerust gesteld maar al snel 90% van de tijd bezorgd.

Ik merk nu al dat dit echt veel minder is, natuurlijk ben ik soms wel even ongerust maar dit duurt meestal kort en zakt dan weer, ik kan het beter van me afzetten.

Ik vind het echt heerlijk gewoon om weer zwanger te zijn, het is zo'n bijzondere tijd in je leven, achteraf heb ik me gewoon gerealiseerd dat ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje helemaal niet genoeg heb genoten. Nu is het minder nieuw/eng en kan ik er beter van genieten.
    Herkent iemand zich hierin?

Ook dat je zo van de tweede zwangerschap extra wil genieten? En het jammer vindt het idee dat dit misschien de laatste keer is (niet als het aan mij ligt overigens)?

Ik heb er gewoon zo'n zin in de komende maanden, het groeien van de buik, de eerste bewegingen, dan de drukke bewegingen, dan het spannende afwachten tot de bevalling, en dan de verrassing hoe hij/zij eruit ziet!

Wou het gewoon even kwijt:)

2. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk en positief bericht! Dat geeft mij hoop dank je wel... Tot nu toe vind ik t namelijk ook zo spannend, maar ook vervelend door alle kwaaltjes, waardoor ik veel te weinig geniet! Het is mijn 1e en ik weet totaal niet wat ik moet verwachten... Jouw boodschap is duidelijk! Genieten en niet stressen... Ik ga proberen je goeie vibe over te nemen!

3. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik herken het wel, ben nu zwanger van de derde en had bij de tweede ook niet meer gedacht dat er een derde zou komen dus nu geniet ik extra ectra van die bewegingen en echo's en de rest!
    Ik maakte me ook bij de tweede wel eens erg ongerust zeker naar mate de zwangerschap vorderde, wellicht de spanning!

Geniet er lekker van!!!

4. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik herken het wel! Bij de eerste veel meer zorgen en nu vol vertrouwen. Geniet ervan, maar merk ook dat ik door de alledaagse drukte soms even stil moet staan bij de zwangerschap. Geniet weer erg van alle bewegingen en gezelligheid in mijn buik...maar het gaat wel heel snel nu.
    Geniet ervan!

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik geniet ook met volle teugen zeker nu ik denk mijn baarmoeder al boven mijn schaambeen te voelen. Het voelt hard ook na het plassen :). Voor ons is dit wel de laatste en wij hebben beiden geen wens voor een derde. Daarom wil ik alles heel bewust meemaken. Heb er echt vrede mee dat dit de laatste keer is.
    Ik vind het wel 10x spannender dan bij ons meisje misschien omdat je niet juist niet meer onwetend bent.....
    Het wachten op de eerste echo was slopend vond het zo eng!
    En ik voel me (gelukkig) veel lekkerder dan bij ons meisje.
    Alleen ervaar ik veel meer vermoeidheid maar daar kan ik me wel op aanpassen. Lig vaak al om 21.00 in bed en ga even liggen als ons meisje 's middags slaapt en ik ben vrij. Nu wachten tot 2 januari de volgende echo.....

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Frannie hier ook meer vermoeidheid, zal ook wel komen omdat er nog een kleintje rondloopt die soms snachts wakker wordt, wel heerlijk dat hij smiddags nog slaapt zodat ik ook even een dutje kan doen:)

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Babybolly het gaat zeker sneller bij zoonlief kropen die eerste 12 weken voorbij maar nu ging het heel snel, daarom probeer ik elke dag ervan te genieten. Hoop de baby gauw te voelen!

Deel Deze Pagina