zo herkenbaar hihi Heb t heel vaak al ik bijvoorbeeld trek heb in chinees of macdonalds of pizza....gaan we halen, is t niet te vreten want koud, te vet, aangebrand en ga zo maar door. Dan baal ik echt dat ik niet gewoon zelf wat heb gemaakt. Van macdonalds ben ik trouwens standaard de volgende dag aan de rees...ook zo'n tegenvaller!
Ik heb het praktisch ALTIJD als ik naar de Mac ga.... Dan loopt het water vooraf mij in de mond, maar als ik eenmaal aan het eten ben.... tja.... En TOCH blijf ik er komen, eigenlijk heel suf
Tijdje terug, broodje frikandel speciaal maar dan met ketchup besteld. Komen we thuis, zit er curry op! En dat lust ik echt niet!
Heb dat ook bij de MAC oww wat heb ik afentoe zin in de MAC. Eenmaal thuis gekomen eet je koude friet en een hamburger die zo taai is als een schoenzool (Dan zeg ik altijd ik eet dat nooit meer die zooi en paar weken later heb ik ineens weer zin in de MAC)
Ook nog zoiets: op de markt zo'n lekkere loempia gekocht bij zo'n kraampje want daar had ik toen echt trek in......kom ik bij de eerste hap n lange zwarte haar tegen......Ieuwwwwwwwww. Dat viel tegen!
Heb je zin in appeltaart, zet je hem in de oven. Let je er extra goed op. Krijg je dan telefoon van iemand die een probleem heeft met z'n computer, met als gevolg taart zwart. Dat valt tegen. (had ik gisteren namelijk)
ik heb het nu geloof ik al een tijdje niet gehad. ik kan me nog wel een verhaal herinneren van vroeger. ik was een jaar of 9/10 en ik zat al dagen bij mijn moeder te zeiken over zo'n babypotje spagetti. mijn broertje at die namelijk en ik was er van overtuigd dat het heerlijk was. nou.. ik het potje gekregen en vertelde heel trots tegen de cassiere dat ik nu eindelijk is een potje ging eten (mijn moeder schaamde zich dood). toen ik thuis kwam vond ik het eigenlijk heel vies.. heel smakeloos :S. nou dat was wel een teleurstelling zelfde als brinta.. dat ruikt zo lekker.. maar is oh zo vies..
Een heerlijke biefstuk op je bord, die een schoenzool blijkt te zijn zo taai... Een Galia meloen die hard is en naar niks smaakt... Ergens een lekkere Baileys bestellen en dan van dat goedkope nep-spul krijgen... Amandelspijs wat geen amandelspijs blijkt te zijn, maar gemalen peulvruchten... (lekker goedkoop, dat wel..) Ik ben nogal kieskeurig en heb echt heel vaak van die eet-tegenvallers!
Nutrix...Ik zat al tijden de azen op die nutrix van mn dochtertje.. Dat aangemaakt met wat melk en...gatverdamme wat was dat smerug! (die met vanille trouwens wél lekker)
toen ik je verhaal las kreeg ik de slappe lach.. echt komisch hoe je het neerzet.. ken die potjes wel.. haha.. idd niet te eten...
Ook zo herkenbaar. Heb het ook wel eens gehad met ketchup. Ik had een patatje ketchup besteld, was het één of ander B merk. Niet te eten.