Ik weet niet wat het is maar ik heb zo'n zin in oliebollen! Ik ben net naar de stad geweest, kon alleen geen parkeerplekje vinden, dus ik dacht, ik ga wel hier in het dorp bij de supermarkt om oliebollen. Nou, die hebben ze dus nog niet. Dus heb ik nog geen oliebollen. En wachten tot oud en nieuw... dat duurt nog zo lang. Mijn zwangerschapsverslaving?
Hoi hoi, Nou dat wordt nog even geduld hebben dan, hahaha..... Als je ze hebt weten te bemachtigen smul er dan maar goed van. Liefs, Bibu !
Ik ook, ik ook. Heb al de hele dag maagzuur, maar zo'n zin in oliebollen, hahahaha, ga straks als mijn mannetje thuis is lekker halen! Liefs Petra
Hahaha ja ik ken het... alleen dan met appelbollen hihihi dit is echt erg hoor... Heb me er al helemaal suf aan gegeten aan die krengen...
ja oliebollen, heerlijk! Heb zelf nog 1,5 kerstsnol in de kast liggen, met spijs natuurlijk en zonder die vieze sinaasappelschilletjes erin. Heb 1x zelf oliebollen gebakken, 3 uur in de keuken gestaan voor 25 oliebollen, ze waren op zich wel lekker, maar dat zijn die van de hema ook en dat duurt geen 3 uur.
Trouwens best een goed idee, ik denk dat ik zo ook maar even langs de oliebollen kraam ga.. Vind mijn man ook erg lekker, heeft ie een verrassing voor als ie straks thuiskomt van zijn werk Goed excuus he
Nou de lekkerste oliebollen bakt mijn moeder en als ik niet bij mijn ouders kan zijn dan ben ik zelf een goede tweede.Zou ze nu al willen gaan bakken weet je dat.
Ik rij zo toch nog maar even richting de Hema. Zelf bakken... wil ik nog wel een keer doen, maar we krijgen er altijd best veel bij oud en nieuw. M'n oom en opa bakken oliebollen en appelbeignets (vooral die laatste zijn heerlijk, zelf gebakken!) en m'n schoonmoeder gaat ook weer oliebollen bakken. Ach ja, soms moet je je verslaving onderhouden he. Met oliebollen, appelbollen of kerstsnollen.
Als je oliebollen gaat kopen, check dan hier even waar volgens AD de lekkerste oliebollen verkocht worden http://www.ad.nl/oliebollentest/
Ik heb dus geen zin in oliebollen! Ik heb echt soms van die vreetbuien! Maar meestal zijn ze ongezond
Boehoe... da's een eind uit de buurt allemaal.... gelukkig de vijf slechtste ook Het dan toch maar doen met de Van Maanen bol uit Katwijk (fabriek)vandaan. We hebben hier gelukkig ook twee Van Maanen winkels in de buurt. Wat een idee..... Zit ik hier te wachten op mijn Kwekkeboom kroketje.... hih ihihih....
Er is hier sinds een week of twee bij ons in het dorp een ijsbaan aangelegd, en die blijft de eerste week van januari ook nog. Al die tijd staat er al een OLIEBOLLEN-kraam, jummie! Ik zou me er dus helemaal ziek aan kunnen vreten, maar heb me nu nog in weten te houden....
lekker...appelbeignets ook jammie, maar dan zonder de appel, want die pluk ik er altijd uit maar vind het eromheen zo lekker..die met suikerlaag die jaaa hmmmm