Helelmaal mee eens! Ik had bij de hema oliebollen gehaald, maar die waren niet super. Vandaag een paar bij de bakker en die zijn me toch lekker. Mjammie! Eetse allemaal! En Noura, vervelend hoor ans je zulke dingen 'moet' eten.
hihi door dit topic kon ik het niet laten ff oliebollen bij de plus te halen...... getver doe ik dus nooit meer, maar manlief heeft bollen besteld bij de bakker voor zondagggg en die zijn superrrrrrrrrrrrr jammiee en ook mijn vk zij dat ik goed moest eten want ben anderhalve kilo afgevallen, het was niet erg maar moest wel opletten dat ik eet hihihi
jaa wij hebben ook gebakken lekkere oliebollen. appel in bladerdeeg, appel en banaan in oliebollendeeg en oja ananas in oliebollendeeg. mmmmmm lekker. ik ga nu nog ff appelflappen in de oven doen.
noura;haha ik heb er ook zin in, mijn vader gaat vandaag bakken, en dan krijgen we er 30 0f 40 vandaag of morgen...mmmmm en ik mag weer filet american en brie...mjammie....[/quote] brie mag je gewoon eten tijdens de zwangerschap hoor, heb het gister nog gevraagd aan mijn vk!
brie mag je gewoon eten tijdens de zwangerschap hoor, heb het gister nog gevraagd aan mijn vk![/quote] ja maar niet de verse, van rauwe melk gemaakt maar vooral die filet american... die heb ik gemist. en we hebben 70 oliebollen gekregen, en zijn er bijna doorheen