Als 18 jarige aantrekkelijk met een kleintje?

Discussion in 'De lounge' started by lederi62, Jan 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lederi62

lederi62 Actief lid

Dec 10, 2012
    150
    0
    0
    Ik zit met een vraag, ben je als 18 jarige moeder wel aantrekkelijk voor een man? Ik heb gezocht op google maar hier is maar weinig over te vinden.

Ik kan het zelf wel een beetje inschatten, maar dat geeft geen voldoening aan mijn vraag! Dames ik kan heel goed tegen een direct en eerlijk antwoord 😊

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Vanwaar deze vraag? Daar ben ik dan weer benieuwd naar!:)

3. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik denk dat je niet minder aantrekkelijk bent als een andere meid van 18 jaar. Je hebt alleen kans dat je wat mannen tegen het lijf loopt die het moeilijk zouden vinden dat je al een kindje hebt maar dat zegt meer over hem dan over jou :) ik ben op mijn 19e zwanger geraakt van onze dochter en een paar maandjes na de bevalling kreeg ik ook sjans met een leeftijdgenoot. Vond het wel grappig :p alleen had ik geen interesse, aangezien ik nog samen ben met de vader van mijn kids :)

4. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Geen idee eigenlijk hoe mannen hier over denken. Maar persoonlijk zou ik het probleem niet zien????

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Ligt er denk ik aan hoe je eruit ziet he

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ja hoor als een man oprecht verliefd op je wordt maakt een kindje echt niet uit. er zullen misschien mannen zijn die het wel als een dealbreaker zien maar die zou jij ook niet moeten willen.

7. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Uhm... Dat ligt aan hoe je er uit ziet? Ik denk dat een kleintje er weinig mee te maken heeft. Hoewel veel jongens van 18 jaar nog volop in de party-fase van hun leven zitten, daardoor zou minder aansluiting kunnen zijn. Maar een oudere jongen lost dat probleem op toch.

Is dit een vraag voor jezelf?

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik denk zeker dat jij als vrouw vast aantrekkelijk kan zijn voor een man.
    Enkel zal hij moeten accepteren dat je een mama ben en je zoon op nr 1 komt.
    Mss wel moeilijk voor jongens/mannen van je eigen leeftijd.
    Ik denk dat als je een serieuze relatie zoekt je die niet gaat vinden bij iemand van je eigen leeftijd die hebben vast wel zin in s*x maar niet in een kindje.

Hoop dat je wel vind wat je zoekt en tot die tijd heb je een prachtige miniman inn jou leven!

9. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Het hangt ervan af over welke man het gaat... Sommigen zijn gek op een 18 jarige met kleintje, anderen moeten er niets van hebben...

10. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

Sep 9, 2012
    441
    0
    16
    Voor de ene man wel, voor de andere man niet.... Je kan er geen ja of nee antwoord op verwachten. Ik vermoed dat een hoop mannen (leeftijd 18-25) niet zitten te wachten op een moeder met kind maar dat neemt niet weg dat er genoeg mannen zijn die het geen enkel probleem vinden.

11. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ehm.... Wat een ontzettend rare vraag? Tja als jij je gewoon goed verzorgd zul je vast ooit wel een leuke vent tegen t lijf lopen, met of zonder kind ;)

12. lederi62

lederi62 Actief lid

Dec 10, 2012
    150
    0
    0
    Ik mag over mijn uiterlijk zeker niet klagen, ik denk dat het probleem in hun ogen is *mijn kleine hummel😍ik denk dat hun denken dat ze verantwoording moeten nemen voor hem. Ik wil dit niet en verwacht dit ook zeker niet

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Tja eh er zijn mannen die er op afknappen en er zijn mannen die het niets uitmaakt.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Lastig

Voor de 1 wel en voor de ander niet.

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Denk dat je gewoon een volwassen kerel moet hebben. Er zijn ook een heleboel mannen (jongens?) van die leeftijd die leven voor stappen enzo. Ligt gewoon aan wie je tegenkomt :)

16. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    of je nou 18 of 38 bent..

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik denk dat dat voor iedere man verschillend is.

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ligt aan het karakter van de man... Ik ben zelf ook jong moeder geworden (19) en heb vaak van mannen gehoord dat ze het ontzettend sexy vonden dat ik al een kind had..(jammer voor hun ben ik heel gelukkig met mijn man en had ik absoluut geen behoefte aan ze :p)

Ook op straat krijg ik nog steeds sjans van mannen van mijn leeftijd terwijl ik achter de kinderwagen loop...

Ligt dus gewoon aan jezelf, je eigen verzorging, zelfvertrouwen etc!

19. lederi62

lederi62 Actief lid

Dec 10, 2012
    150
    0
    0
    De vraag is voor mijzelf inderdaad, ben en woon samen met de papa van mijn kleintje, het is gewoon een vraag, had het al aan vriendlief gevraagd maar die zegt dat die er op zou afknappen, dacht ja, zouden de meeste mannen dat vinden.. En de meeste zitten inderdaad nog echt in het party leven! Beetje nieuwsgierig 😊

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Was 18 bij de eerste en ontmoette na 8 weken mijn man, hij was gek op mij en aangezien onze zoon een deel was van mij, nam hij deze er met alle liefde bij :D. Vraag me soms nog wel eens af wie hij nu leuker vond, mij of onze zoon :D. Aangezien hij en onze zoon vanaf dag 1 onafscheidelijk waren ;).

Dus ja je kunt als vrouw van 18 ook met kind aantrekkelijk zijn echter alleen voor mannen die ook echt voor jouw willen gaan.

Share This Page