Vrouwen en vreetbuien!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluis81, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hebben jullie daar ook last van?
    Ik ben soms klaar met mn vreetbui en schaam me gewoon voor de hoeveelheid rotzooi die ik naar binnen heb gepropt:D
    Vooral als ik alleen thuis ben ben ik alleen maar aan het pendelen tussen de keuken en de bank.:D

Eierkoek,krentenbol,boterhammen,chips,liga,snoepjes...enz enz.
    En dat dan in twee uur tijd ofzo.:):):)

Wie nog?

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja ik ook! Ik ben altijd aan het grazen....
    altijd in de koelkast kijken om te zien wat er te eten is.
    En idd ook vooral als ik alleen ben.

3. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Heb je dan ook dat je 10 keer in je koelkast kijkt, terwijl je al weet dat er niks in ligt, omdat er die keren dat je ervoor ging kijken ook niks in lag, maar stiekem hoop je dat er op een magische wijze toch iets in je koelkast getoverd is??? :D IK WEL!!!

4. MissT

MissT Niet meer actief

Ha ha erg hé?!
    Ik heb er ook last van.. (nu ook ;)).
    Dan zit ik tig keer in de koelkast en kasten te kijken wat ik kan eten.. ben ik ergens aan begonnen en dan denk ik; mm eigenlijk heb ik meer trek in iets hartigs, hup weer naar de kast, zak chips open en snaaien maar... na een paar chippies ben ik het weer zat, en zoek ik weer iets anders... hahaha.. en achteraf indd; WAAR BEN IK MEE BEZIG!! ;)

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Haha geweldig dit:D
    Ik dacht al: ik ben vast niet de enige.
    Ik trek idd ook gerust 10 keer de koelkast open,stel je voor dat ik iets over het hoofd gezien heb:D.
    Het kan ook nog zo zijn dat ik iets heb zien liggen waar ik helemaal geen zin in had maar een uur later pak ik het toch maar, bij gebrek aan beter ofzo..hihi!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh hier ook herkenbaar, vooral rond de tijd dat ik ongie moet worden, dan heb ik trek in zoetigheid en chocola en dan ga ik dus snaaien..:)

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MissT: Dankzij jou herinnerde ik me dat ik nog chips in de kast heb dus die zak ligt zometeen naast me op de bank:D

8. MissT

MissT Niet meer actief

Hihi, eet smakelijk :D.
    Ik heb net op.. ;)

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Dank je,ze zijn heerlijk:D
    Ik moest kiezen tussen hamka's,paprikachips & popcorn.
    Het is paprika geworden:D

10. MissT

MissT Niet meer actief

Dat is ook mijn favo hihi.
    Hoewel.. nu ja hamka's hebt gezegt, krijg ik meteen trek... hahahaha morgen maar in huis halen ;)

11. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    GEMEEN!!!:x
    Ik heb nu ook trek, maar mannetje heeft me t snaaien afgeleerd. Ik loop nu elke keer naar de keuken omdat ik ergens zin in heb, en kom met niks terug omdat hij ook in de kamer zit...

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hihihi nou geen probleem hierzo

vooral als ik ruzie heb met mijn man, we hebben op 1ste paas dag nog ruzie gehad ja jaaaaaa wat leuke Pasen mensen,, ik heb mij helemaal vol gestouwd met chocolade eitjes koekjes en wokta tik zitten drinken bij het leven dus heb alles in de nacht weer uit gespucht ihihihi:D

gelukkig alles wel weer goed en uit eindelijk met een flinke sex beurt goed gemaakt.

hij was boos op mij omdat ik hem perongeluk had geslagen in zijn kruis ( ik weet niet echt niet maar het gebeurde ) en hij noemde mij een sagerijn ( dus gewoon elkaar in de weg gezeten )

maar ja dan schuif ik dus alles naar binnen wat er maar naar binnen kan een emo eter dus :):):):)

13. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Als ik ongi moet worden, kan ik de hele dag eten. Er gaan maaltijdalades in, boterhammen, kaas, worst, vis etc.
    En zodra die periode voorbij is, heb ik geen trek meer in eten.

14. liebrando

liebrando Niet meer actief

hier nog een, ik heb soms een dag dat ik echt werkelijk alles naar binnen kan werken. En dan ben ik zo vol op het laatst dat ik enorm walg van mezelf, en nooit weer wil snaaien. (het houd alleen niet lang stand helaas)

Deel Deze Pagina