Hallo allemaal! Ik heb de laatste 2 weken een heel zweverig gevoel in m'n hoofd. Als ik bijv. auto rijd of loop heb ik weinig/geen last, maar zo gauw ik zit of lig krijg ik een heel zweverig gevoel in m'n hoofd. Ik ben niet duizelig dat me alles voor ogen draait, maar heb echt het gevoel te zweven. Nu ben ik de laatste tijd ook moe. Kan deze draaiduizeligheid komen door vermoeidheid? Het ging een poos goed in de zwangerschap (had het in het begin van m'n zwangerschap ook), maar nu steekt het weer de kop op! Herkent iemand dit van na de bevalling? Ik heb alles al laten controleren, m'n HB/bloeddruk enz. en alles was goed! Zou het vermoeidheid kunnen zijn?
Ja zou wel kunnen denk ik.. Zelf had ik dat ook best veel en was ook echt heel moe. Na een maand of 9 voelde ik me weer een beetje de oude, zelfs mijn man merkte het verschil! Heel veel sterkte meid, ga zo veel mogelijk rusten of vroeg op bed.
ik had dit ook en ben zelfs een keertje flauwgevallen. ik ben toen even nagekeken door de ha maar die kon ook niks vinden. meestal is het toch gewoon een kestie van goed rusten
Misschien even je ijzer laten controleren. Ik heb het ook gehad na de zwangerschap, net of je in een andere wereld leeft ofzo niet alles lijkt realistisch. Heb magnesium genomen en slik daarbij vitamine B-100 tegen vermoeidheid. En dat helpt bij mij heel goed.
Daar heb ik ook af en toe last van! Heb wel staalpillen geslikt na de bevalling, maar mocht daar mee stoppen omdat het weer op peil was. Nu heb ik af en toe wel die draaien in mijn hoofd. maar denk dat het vermoeidheid/stress is.... Mijn zoontje kreeg zijn prikjes en ik maakte me nogal druk.... toen kreeg ik ook die draaien in mijn hoofd en misselijkheid. dus heeft wel met stress te maken denk ik.