Jup!1 heeeeeeeeerlijk... Tuin spul net buiten gezet. Even schoonmaken. Ben hele dag al buiten bezig.. Wilde wachten met tuinmeubels buiten neerzetten, met zijn 2en is dat makkelijker, maar heb er even geen geduld voor om te wachtenn. Dus alleen gefixt:
Heerlijk! Heb net mn balkon schoongemaakt en de ramen gezeemd, de katten liggen hier de hele dag al in het zonnetje
hier met Lenn de hele dag buiten geweest.. Maar achter het huis heb ik vrijwel alleen schaduw dus nog best fris.. Voor het huis ook gespeeld en hadden het beide gewoon warm heerlijk..
Nee bah! Wordt het weer tijd om straks mijn te dikke lijf in te weinig kleding te proppen zonder dat er van alles uitpuilt of schuurt en er toch charmant uit blijven zien terwijl ik me kapot zweet. Zucht Maar ik kan wel genieten van bruin bakken en wijntjes op terrasjes, en die heerlijke lente lucht, en vrolijke gezichten
oh heerlijk he, ik heb de schuifpui al een paar uur openstaan. Tuinmeubeltjes schoongemaakt etcetc. En in de voortuin net maar even al mn hortensia's gesnoeid (zijn 6 hele grote). Krijg ook ongelooflijk veel zin om naar intratuin te gaan.
Ik ben hier om 16u weg van t werk, ga heerlijk een eindje rijden en uitwaaien. ZALIG. Kan mij al een ganse dag niet concentreren door het mooie weer.
Jaaa heerlijk he! Vanochtend lekker met Kenji in de speeltuin geweest, en we waren niet de enige die dat van plan waren. Dus heeft Kenji lekker met andere kindjes kunnen spelen.
Heerlijk lekker het terras, de loungeset en de tuinset schoongemaakt, over een paar weekjes weer lekker de tuin nadat ik bevallen ben, heerlijk lekker buiten bezig zijn met dit weer.
ik zit ook al een paar uur in de tuin, laptopje erbij. hondjes scharrelen rond. net de boom wat gesnoeid en opgebonden, vond het toch zonde om al die takken eraf te knippen. de honden verzamelen gelijk al de afgeknipte takken, hoezo teamwork!
Nee ben nog aan het werk Als ik thuis ben is de zon al weg denk ik. En net als zwollywood zie ik er enorm tegenop om blote kleding te dragen met mn dikke lijf, maar ja eigen schuld dikke bult
Ja Zalig! Lekker balkonnetje weer geschropt en stoelen schoongemaakt heerlijk de hele dag in de zon gezeten, en me zomersproetjes zijn weer zichtbaar haha, en toch een beetje gekleurd al! :O
jazeker geniet ik Op dit moment ben ik zooooo blij dat ik huismoeder ben, heb de hele dag niets gedaan ( buiten samen met mijn zoontje in de zitten )
ja lekker! jammer dat onze tuin nog niet klaar is, een en al puin en zand nog maar goed de oudste speelt toch wel buiten en we hebben de zandbak en ik klap er gewoon een stoeltje neer en de jongste in de buggy
Zonder jas een uur gewandeld terwijl dochter lekker dutte in de wagen, later op de dag nog samen naar supermarkt gewandeld op zeer laag zomers tempo, en toen nog een rondje gefietst in het natuurgebied vlakbij ons huis... Van mij mag ze blijven, de zon!! Ben meteen een kilo vrolijker!