Ben vandaag (omdat ik nog steeds niets pas) eens op de weegschaal gaan staan Ben me rot geschrokken van de 10 die er voor de zwangerschap nog afmoesten zijn er nog 10 bij.. Maar nu eten doe ik normaal en steeds gexonder omdat ik ook een voorbeeld voor q wil zijn Maar weet.dondersgoed ik beweeg te weinig.. Budget.voor fitness ed heb ik niet Vriendinnen in de omgeving ook niet.. hoe the... Motiveer ik mezelf steeds weer..
je kunt gaan hardlopen met van die hardlooptrainingen op je mp3 speler. Of je kunt een sportmaatje zoeken via internet bij jou in de buurt. Ik heb een hardloopmaatje gevonden via zo'n website, erg handig en motiverend. Nu het mooi weer wordt iedere middag lekker een eind gaan wandelen met de wagen! En strakjes lekker op de fiets met je kindje!
Was ik vergeten te zeggen.. Woon erg afgelegen winkels ed is een 4 km en kinderwagen gebruiken we niet hebben we de draagdoek voor.. Ben vandaag wel van het mooie weer aanr genieten geweest en een eind gewandeld maar dat was mischien een km en mijn conditie is 0 na 2 operaties in.3 maanden Keizersnede en galblaas