Hoe gemotiveerd blijven bewegen?

Discussion in 'De lounge' started by Hollowglade, Mar 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vandaag (omdat ik nog steeds niets pas) eens op de weegschaal gaan staan
    Ben me rot geschrokken van de 10 die er voor de zwangerschap nog afmoesten zijn er nog 10 bij..

Maar nu eten doe ik normaal en steeds gexonder omdat ik ook een voorbeeld voor q wil zijn

Maar weet.dondersgoed ik beweeg te weinig..
    Budget.voor fitness ed heb ik niet
    Vriendinnen in de omgeving ook niet..
    hoe the... Motiveer ik mezelf steeds weer..

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Pak de wandelwagen en doe voortaan alle boodschappen lopend! Dat is alvast een goed begin!

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,010
    6,754
    113
    zuid-holland zuid
    je kunt gaan hardlopen met van die hardlooptrainingen op je mp3 speler. Of je kunt een sportmaatje zoeken via internet bij jou in de buurt. Ik heb een hardloopmaatje gevonden via zo'n website, erg handig en motiverend.

Nu het mooi weer wordt iedere middag lekker een eind gaan wandelen met de wagen! En strakjes lekker op de fiets met je kindje!

4. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

Feb 23, 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was ik vergeten te zeggen.. Woon erg afgelegen winkels ed is een 4 km en kinderwagen gebruiken we niet hebben we de draagdoek voor..
    Ben vandaag wel van het mooie weer aanr genieten geweest en een eind gewandeld maar dat was mischien een km en mijn conditie is 0 na 2 operaties in.3 maanden
    Keizersnede en galblaas

Share This Page