Hi Ik heb een vraagje over mijn buik. Ik heb het idee dat het kindje steeds heel laag ligt en eigenlijk alleen maar gebruik maakt van de ruimte in m'n buikonder m'n navel. Is dat normaal? Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik dit geloof ik nooit zo gehad. Toen voelde ik m'n kindje heel druk overal bewegen en nu alleen maar onderin. Het voelt hierdoor een beetje vervelend omdat het onderin veel druk geeft. Ben benieuwd of er misschien andere vrouwen dit ook hadden. Groetjes
Ik herken het wel de bovenkant was vaak 'leeg' helaas is dat nu wel anders en ligt de beeb helemaal vast tegen mijn ribben AUW! Haha
Ik had dat ook tot een week of 29 toen nam ie alle ruimte. En ik kan je zeggen de druk is nog t zelfde
Hier ook! Met als hoogtepunt dat de baby zich soms lekker uit rekt en ik onderin en bovenin druk voel
Hier ook gehad hoor...vond het ook zo vreemd...heb er ook naar gevraagd toen bij de vk. Heel normaal...en nu is dat heel anders....ik voel nu steeds billen onder mn borst
die van mij ligt ook vooral veel onderaan.. nu heeft ze natuurlijk niet veel ruimte en voel ik ook het kontje omhoog gaan bovenin de buik maar ze ligt graag onder.. heb overigens nog nooit schoppen tegen mijn ribben gehad bij alle zwangerschappen
Tot een week of 26 heeft de baby bij mij ook alleen mijn onderbuik gebruikt Nu zit het hoofdje onder mijn borst
Hier ook hetzelfde hij lag altijd beneden en nu sinds 2 weken draait ie lekker rond. Hij schopt overal waar ie maar kan hihi.
Hier tot vorige week ook vooral dwars onderin. Ik begon me ook al een beetje zorgen te maken hihi Maar sinds vorige week zijn m'n ribben toch weer doelwit geworden van een klein kontje, een stel voetjes of hoofdje, dat weet ik niet