Menstruatie krampen/ voor weeën?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sukke, Dec 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Morgen ben ik 34 wkn zwanger.
    Vanmorgen werd ik wakker en na een tijdje, lagen nog op bed, kreeg ik last van mijn rug. Soort menstruatiepijn. Gisteren veel gedaan dus weet het daar aan.

Even de stad in gegaan en toen we naar de auto gingen kwam de rugpijn weer terug. Daarbij ook menstruatiekrampen in mijn buik. Tijdens de autorit bijgehouden en heb toen gedurende een minuut of 20 iedere 2 min een buikkramp van een halve minuut gehad. Nu is het bij lange na niet meer zo regelmatig maar ze komen nog wel, 1 in 10 minuten ong. Rugpijn
    blijft.

Denk dat het voor weeën zijn. Toen ze zo regelmatig waren wilde ik de Vk gaan bellen maar nu het een stuk minder is lijkt me dat niet meer echt nodig....?
    Of is dat kop in het zand steken?

Wat zou jij doen?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik denk dat het indalingsweeen zijn maar als je twijfelt gewoon bellen hoor!!

3. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ze zeggen dat echte weeen minimaal een minuut duren en toenemen in hefigheid. Dus zouden heel goed voorweeen kunnen zijn. Maar wat melanie al zegt bij twijfel gewoon even bellen!

4. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Dat van een minuut en in heftigheid toenemen weet ik. Maar ik ben pas 34 wkn natuurlijk. Kan dat dus niet afwachten.

Indalingsweeen zou idd ook nog kunnen, niet aan gedacht. Heb ik bij zoon ook niet gehad. Lig nu in bad iig, kijken of dat helpt!

5. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Ik zou als ik jou was gewoon even bellen, juist omdat je op 34 weken zit. Stel dat het omslaat naar echte weeen dan zit je met de gebakken peren!

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Als het terug komt zou ik gewoon even bellen als ik jou was. Ze zeggen dat ze regelmatig moeten zijn en 1 minuut etc etc maar je zult de eerste niet zijn waarbij dat niet het geval was die toch ontsluiting kreeg. Beter even voor niets laten checken dan dat je straks te laat bent toch? Je bent tenslotte pas 34 weken.

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik zou toch even de verloskundige bellen, die kan je dan onderzoeken en inschatten of het echte werk begonnen is of niet.

8. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0

Vandaar dat ik idd ook nog niet gebeld had. Het is nu al weer een half uur rustig. Kijk het idd voorlopig dus maar even aan!

Share This Page