Zondaagse-irritatie @Babypark

Discussie in 'De lounge' gestart door Kim11, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik ben wel eens in Kesteren geweest maar daar hadden een aantal vrouwen, die daar werkten, gewoon een spijkerbroek aan..:(

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Hoe bedoel je dat? Voordat ik het zelf totaal anders interpreteer dan jij het bedoelt ;)

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik vind het alleen maar goed, zou het hypocriet vinden als ze op zondag wel de webshop open hebben. En klantverlies, ach, de hele gereformeerde gemeenschap koopt daar :)

4. Sempje

Sempje Niet meer actief

:x
    Jammer dat jij die ervaring hebt, maar ik ben er super geholpen, mèt broek aan! Hier niks dan goede ervaringen gelukkig. Prima zaak met een breed assortiment.

On topic: Ik vind het persoonlijk wel een beetje onzin dat je ergens maar geen klant meer wil zijn omdat de webshop niet open is op zondag...

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik droeg ook een broek de laatste keer. Dus de ene keer behandelen ze mensen met broek wel goed..en de andere keer niet?;)
    Oké...... dat noem je dus vergezocht.
    Kan ook zijn dat de medewerker haar dag niet zo had. Ik noem maar wat.

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Of je loopt nu een kul-verhaal op te hangen, of het zit gewoon tussen je oren. Dus je hebt mensen zien smiezen achter je rug? Licht paranoia lijkt mij.

Let op ... ik loop in broeken en ben OOK nog eens katholiek (draag ring links, dus redelijk snel opgemerkt). En ik ben nog nooit, ever ... raar aangekeken, geroezemoes achter mijn rug gehoord of anderszins in de BabyPark.

Als je slechte service hebt ontvangen ligt dat meer aan de persoon dan aan de godsdienst. Slechte service heb je overal. En dan moet je dat aangeven bij het management.

7. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ja, dat is ook zo. Ik zat zelf meer aan een "gewoon" kruis te denken, maar vond dat in deze context toch vreemd staan. "Ik heb er geen kruis gezien".. Snap je..:D Stom:p

Ach, het is nog vroeg(in de middag) hè..;):p

8. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Het komt op mij een beetje over dat er hier in dit topic personen zijn die zeggen dat ze benadeeld worden omdat ze niet streng christelijk zijn.
    In dit topic wordt er behoorlijk modder gegooid naar de streng christelijken.
    Dus, dat geeft mij het 'de pot verwijt de ketel' gevoel....

9. topper12

Volgens mij begrijp je me niet.:) Ik zeg dat ik daar niet het gevoel heb gehad anders te worden behandelt omdat ik een broek draag, maar dat ik me wel voor kan stellen dat mensen dat gevoel hebben. En dat kun je vergezocht noemen, maar vaak ligt er een andere ervaring aan de basis van zo'n gevoel. Daarnaast hebben ze veel verschillende filialen met in elk filiaal ook nog flink wat personeel, dus ja er kan iemand tussen zitten die zijn dag niet heeft (kans lijkt me vrij groot) maar er kan ook iemand tussen zitten die inderdaad zo handelt (kans lijkt me minder groot, maar niet geheel afwezig). Dus laten wij blij zijn dat we niet het gevoel hebben gehad anders te zijn behandeld en laat een ander vrij om wel dat gevoel te ervaren (we waren er immers beide niet bij, toch?)

10. topper12

:d:d:d

11. danip

danip Niet meer actief

In de prenatal keken ze me vuil aan omdat ik Christen ben! Werd echt super onaardig te woord gestaan, alleen maar omdat ik gelovig ben!

12. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je ook het gevoel had dat je benadeeld werd om je broek.
    Dan heb ik niets gezegd... ;)

Natuurlijk mogen anderen een bepaald gevoel hebben. Maar om dat dan ook voor waar te gaan verkondigen hier. Dat die mensen van babypark écht iets over hen gezegd hebben...
    Ik zou, als ik zeker wist dat mensen iets over mij zouden zeggen, ze daar op aanspreken. Maar goed, dat ben ik weer....

13. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    NIVEA heet dit: Niet Invullen Voor Een Ander! Misschien ben je gewoon geholpen door iemand die op dat moment niet zo lekker in z`n of haar velletje zat??? Heeft iedereen wel eens last van;)

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

:D jij moet natuurlijk ook gewoon naar kesteren gaan hoor daar word je veeeeel beter geholpen als je christelijk bent

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    @danip. nou ik ook!! ik had laatst mn trouwring om én droeg een rok.. mooi niet dat ik geholpen werd in de prenatal he...

@ts serieus.. waar maak je je druk om.. Wat moet het leven heerlijk zijn als je je kunt druk maken om dit soort futiliteiten.
    Of juist niet..
    Anyway, ik als klant vind het geen probleem, het siert ze dat ze zich zo vasthouden aan hun principes. Maandag weer een dag om te bestellen hoor.

16. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik krijg regelmatig commentaar dat ik WEL 5 kinderen heb. Dat ik, en mijn meisjes altijd in een rok lopen.
    Als ik door rood rij, wordt tegen mij gezegd dat ik dat niet mag omdat ik christelijk ben.... Niet dat het een 'gewone' overtreding van de wet is.
    Toen wij hier kwamen wonen, dachten onze buren dat wij vreselijke mensen waren omdat wij streng christelijk zijn.
    Toen ik zomers op de camping stond, vonden mijn buren het best modern van ons dat wij kampeerden....
    En...... zo kan ik nog wel even door gaan.
    Ik zit er niet mee..... maar heel soms eigenlijk ook wel.... ;)

17. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Pfff... Ja hoor... Staat er op je hoofd " ik ben gelovig"? Jeetje.

18. danip

danip Niet meer actief

Haha, ja maar alleen als ik mijn enkelrok aan doe en mijn trouwring niet vergeet.

19. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Menen jullie nou serieus dat jullie denken dat jullie in winkels niet danwel beter geholpen worden omdat jullie gelovig zijn? In welke wereld denken jullie dat we leven?

20. minon

minon Niet meer actief

#180 minon, 24 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2013
    sorry dubbel

Deel Deze Pagina