zondag aflevering Char ontmaskert

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mounia, Mar 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    ik las net dat ze (eindelijk) char hebben ontmaskert,
    het is te zien bij zembla zondag om 21.45.
    vind het erg dat ze altijd zo met de emoties van anderen heeft "gespeelt"

2. ik heb char nooit gekeken (houd er gewoon niet zo van) maar ik zag net dat ze door een oud mannetje ontmaskert wordt inderdaad!

3. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399
    0
    0
    ik ga het kijken .. ben wel benieuwd.
    maar als het nep is, hoe kan ze dan toch sommige dingen weten ?

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hier wat meer info over het programma van Zembla: http://zembla.vara.nl/Voorpagina.1975.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=5316&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=0e36f258ac

Ik moet zeggen dat ik Char niet altijd geloof... maar ja, dat is met meer mensen zo. Ik vind het wel jammer dat er nu net gedaan wordt alsof alle mediums oplichters zijn... Dit is namelijk helemaal niet zo. Dat je er niet in geloofd, prima, dat moet ieder voor zich weten. Maar niet alle mediums zijn oplichters.

5. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik geloof wel in mensen met paranormale gaven, maar ik denk dat als zij die echt bezitten, ze die niet zo grof te gelde maken als bijvoorbeeld een Char.
    En met knippen en plakken is zo'n uitzending inderdaad wel erg gemakkelijk te manipuleren.

Hoop dat ik het kan onthouden, wil het wel ef zien.

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Die james Randi die hier onderzoek naar heeft gedaan was een tijdje terug ook in een vandaag.
    En ik geloof er sowieso al niet in maar na zijn verhaal helemaal niet.
    Het klopt wat hij zegt dat mensen zelf vertellen over de overleden persoon en Char raad maar wat.
    Ik vindt het ook zo raar met die letter hoe ze zit te gokken.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ik geloof er ook niet in.
    Als zij dit zou kunnen, waarom zetten ze haar dan niet in bij moordzaken?
    Het raadsel van Natalee Holloway had zij toch allang op kunnen lossen?

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

er zijn mediums die echt goed zijn en het niet voor het geld doen. Ik ben zelf eens naar een goede medium geweest en zij wist echt alles te vertellen zonder dat wij iets gezegd hadden. ook de naam enz.

Van begin af aan heb ik altijd al gezegd dat Charr mensen oplicht. Als zij een 'echte' medium is dan hoeft ze niet eens letters te gaan raden. En vaak zijn het ook nog eens de verkeerde begin letters. + zij kreeg al van begin af aan al info over de overleden mensen en tja iedereen kan dan bepaalde dingen al raden als je goed naar de mensen luisterd.

9. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    idd

en wat ik ook altijd zo vreemd aan char vond is dat ze de naam heel moeilijk zeg maar kon "verstaan" ,maar als ze eenmaal de naam dus had kon ze de "boodschappen" heel makkelijk vertellen.
    als je googleld zie je veel van dat soort verhalen.

10. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb nog nooit naar Char gekeken maar weet wel wat het ongeveer is. En ik geloof er ook niet in, eigenlijk nergens in wat niet wetenschappelijk bewijsbaar is ;)

11. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het wel erg heftig hoor... er zijn zoveel mensen die steun ontlenen aan haar en het programma na het verlies van een dierbare. Wat zal dit een klap zijn voor hen...

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Idd wat zullen deze mensen zich in de maling genomen voelen zeg!
    Was toch ook een X zoiets met die jongen waar irene moors een programma mee deed? die zocht info op het internet en door een spelfout heeft hij zichzelf goed voor gek gezet en begreep iedereen dat het nep was.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
  14. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
  15. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Gelukkig! Ik hoop dat ze die geld-uit-de-zak-klopperei eindelijk kunnen stoppen. Walgelijk hoe ze over de ruggen van mensen met oprecht verdriet probeert haar geld te verdienen en een show te verkopen terwijl ze de boel gewoon op staat te lichten.

16. joyce

joyce Bekend lid

james randi heeft uri geller ook ontmaskert maar toch heeft uri ook nu nog een show.
    het is gewoon voor geld en kijkcijfers

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    shit ik heb het niet gezien jammer!ik geloofde in char maar begon al steeds meer te twijfelen, zeker bij de aflevering van die vrouw die bokser, zo nep vond ik dat.

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Op uitzendinggemist kun je hem nog kijken :D

19. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399