zondag aflevering Char ontmaskert

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mounia, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    nou ik heb net ook ff snel zitten kijken, en idd er klopt dus geen ene bal van!

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    ff off topic: je zit toch bij de vrijmetselaars, geloof je dan wel in God, want dat is niet wetenschappelijk bewezen, dacht ik...?

3. En toch biedt ze heel veel mensen troost, ik geloof niet dat een paranormaal begaafd iemand met de vingers kan knippen en even een overleden persoon ophoest( en dat moet ze in de show wel kunnen), maar ik geloof wel dat Char het goed bedoeld en zeker wel een gave heeft.
    ik denk dat commercieel gaan met een gave nooit iets goeds oplevert, zoiets moet zuiver en klein blijven O:)

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
  5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat is zo. Ze denkt aan haar eigen bankrekening, maar toch zijn er mensen die er veel troost uithalen. Ik geloof er trouwens ook niet in, na het zien van de uitzending, al helemaal niet meer!

7. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    misplaatste troost dan wel

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    iemand een samenvatting van de aflevering?

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik zal me best doen om een zo'n duidelijk mogelijke samenvatting te maken.

1 van de afleveringen van char werd gekeken door een man die zelf een googelaar is,en die zich met dit soort zaken bezig houdt.
    hij gaf bij wat stukjes in de aflevering aan wat de truc is wat char dus eigenlijk doet.
    zo stelt bijv char wel 45 vragen ofzo in 5 minuten.
    het kwam er op neer dat de mensen zelf de info gaven aan char.

dezelfde man zei ook voor degene die echte natuurlijke krachten heeft kon zich bij hem aanmelden,als diegene echt zulke krachten heeft zal die man 1 miljoen dollar geven.
    er hebben al honderden mediums ect zich bij hem gemeldt maar ze kwamen nog geeneens door de voortest heen.
    niemand heeft dus de hoofdtest gedaan.

verder zag je ook dat char helemaal niet zo bekend is,er werden wat mensen op straat aangesproken of ze haar kende,niemand dus.

voor de rest weet ik even zo snel niet meer wat er verder is gebeurt,
    anders kijk (als je kan) de uitzending op uitzendinggemist.nl

groetjes! :D

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jahoor! ik ga nog even op uitzending gemist kijken maar hij blijft steeds hangen op mijn computer.
    bedankt voor de samenvatting!

11. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Dat geflopte medium uit Nederland (waarvan bleek dat hij zijn informatie van internet haalde) kwam ook nog aan bod. Geloof het of niet, maar die man doet nog steeds readings en aan het huis te zien, verdient ie daar een behoorlijke boterham mee! Niet te geloven, die man is zo door de mand gevallen en mensen gaan daar dus nog steeds heen.

Hij deed ook nog een reading met een ongelovige, een hoogleraar. En die stelde inderdaad dat een hoop dingen wel erg algemeen waren... 'je moeder zegt me dat ze veel van je houdt', dat soort dingen.

Overigens gelden die uitzendingen van Char niet als waterdicht bewijs dat ze een gave heeft... die uitzendingen zijn niet live en daar wordt dus redelijk in geknipt en geplakt, waardoor ze een bepaald beeld kunnen neerzetten. Het verhaal van die ene jongen, waarvan de vader zelfmoord had gepleegd, werd helemaal niet uitgezonden, naar het schijnt omdat hij te kritisch/sceptisch was.
    Verder wordt door de redactie aan alle deelnemers vooraf een aantal vragen gesteld; vragen waarvan Char zelf zegt, dat zij de antwoorden vooraf niet wordt verteld, maar dat lijkt mij dus niet zo waarschijnlijk.

Char was overigens zelf nog telefonisch in de uitzending van RTL Boulevard maandag en de dingen die ze toen zei, maakte eigenlijk dat ik haar nog minder geloofde.

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Het verdiend niet verkeerd:

The fee for a 45-minute telephone consultation is $600.00 (U.S. Dollars).
    (van haar site)

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar als ik dan zie dat char 600 dollar verdient aan 45 bellen, hhmm dan ga ik bij haar toch wel twijfelen.

joyce

14. joyce

joyce Bekend lid

hahaha en dan nog via de telefoon ook

15. boterbloempje00

boterbloempje00 Actief lid

9 mrt 2008
    133
    0
    0
    misschien zit er wel iets van waarheid in ,, majah we zullen het zien

Deel Deze Pagina