Man mengde abortuspil door eten vriendin STOCKHOLM - Een Zweedse rechtbank heeft een man gisteren achttien maanden celstraf opgelegd, omdat hij heimelijk abortuspillen door het eten van zijn vriendin had gemengd. Het hof van beroep voor West-Zweden achtte de 27-jarige man schuldig aan zware mishandeling. Het stel was al acht jaar samen. De man bestelde via internet abortuspillen, nadat zijn vriendin had aangegeven haar zwangerschap te willen voltooien, ondanks het feit dat de man had gezegd niet klaar te zijn voor een kind. Hij roerde drie fijngestampte pillen door de yoghurt die hij zijn vriendin voorschotelde. De vrouw kreeg vervolgens hevige buikpijn en vaginale bloedingen. Toen zij erachter kwam wat haar vriend haar had toegediend, besloot zij de foetus weg te laten halen. Zij vreesde dat de vrucht onherstelbaar beschadigd was door de pillen. BRON Dit hoorde ik vanmorgen op het nieuws Nou zeg het zou je man maar wezen . Ben je ook mooi klaar mee als vrouw zijnde.
Als je wilt, kun je aan alles komen! Maar dit is gewoon echt shockerend! En das nog netjes uitgedrukt! En 'maar' 18 maanden!
Heeft die vent zijn ballen nog? Ik vraag me wel af hoe zij er zo gauw achter is gekomen wat hij gedaan heeft.... Ik zou er nooit opkomen eerlijk gezegd (abortuspillen).... Schandalig zeg! Het zal je vent wezen!
schandalig zeg, ben al tegen abortus en dat ga je je vriendin toch niet aandoen. Vind wel zielig voor haar. Moest hij maar extra voorbehoedmiddel gebruiken, als hij geen kinderen wilt. Ik haat zulke mannen, joh.
Inderdaad, iets beter overleg en meer voorbehoedsmiddel zou dit drama allemaal kunnen voorkomen! Gekke mannenkronkels!
Sommige vrouwen kunnen flink drammen als het op een kind krijgen aankomt. Ze had de keuze van haar man natuurlijk ook kunnen respecteren. Desondanks is het natuurlijk wel de vraag HOE DIE MAN HET IN ZIJN HOOFD HAALT om haar abortuspillen te voeren Dat gaat echt veel te ver.
De keuze van haar man respecteren? Hoe bedoel je dat? Had ze dan abortus uit moeten laten voeren, of bedoel je gewoon dat ze bij hem weg had moeten gaan en het kindje alleen opvoeden? Vind je opmerking nogal misplaatst