Haha, ja dat heb ik ook gedaan! Alle oude afleveringen ge"binge"keken al twee keer zelfs . Jammer dat het er altijd maar 10 per seizoen zijn, maar straks kunnen we weer lekker 10 weken vooruit!
Spannend!! Ik heb er ook zin aan Ben erg benieuwd naar Mereen en alle andere dingen die we dit seizoen gaan tegenkomen
Jáááá, ik heb hem gezien. Stiekem op m'n werk gekeken met mn kantoor deur op slot en een niet bestaande meeting die mn agenda een uur heeft geblokt... Iemand anders hem al gezien? Wat vonden jullie van Michiel Huisman als Daario? Ik vond dat hij vooralsnog minder chemie had met Dany dan die oude acteur, maar hij moest er vast nog een beetje inkomen. En van Oberyn Martell. Dat belooft nog wat met hem... En Aria die weer eens wraak heeft kunnen nemen. Ben blij dat we vanaf nu elke week weer kunnen kijken (en vanaf volgende week zal ik het braaf 's avonds thuis kijken, maar kon me even niet inhouden vandaag ).
Jaa ik heb ook net de aflevering gekeken. Was weer vet. Misschien was de chemie wat minder, maar ik vond Michiel Huisman wel goed spelen. Geen irritant nederlands accent ook
Ik moet nog wachten tot morgenavond! Mijn man werkt vanavond en vannacht en we kijken altijd samen... Oh man!!!
Wow was dat Michiel Huisman?! Ik had hem niet herkend haha wel uiteraard dat dario was vervangen ik vond het eerste goede aflevering! Ik heb de boeken niet gelezen en mijn vriend wel en die zegt dat het nog heel spannend gaat worden!
Ik vind het een verbetering voor het personage. Dit is in elk geval geen gluiperd meer. Hij doet heel erg zijn best om Daenerys voor zich te winnen. Bij de andere acteur vond ik het vervelend, maar bij deze hoop ik, dat ze voor hem valt.
Daario is écht een verbetering. Eindelijk kan ik inzien waarom Dany hem zo aantrekkelijk vindt in de boeken Oberyn was ook super! Helemaal zoals ik me hem had voorgesteld. Iemand trouwens nog DWDD gezien gisteravond? Werd het nieuwe seizoen besproken met een paar "fans" Vraagt Matthijs aan één van die dames waar de Iron throne staat (in Westeros), zegt ze "..euuhh.. Dat weet ik zo ff niet..." Die zal wel heel erg last van zenuwen moeten hebben gehad (staat in de hoofdstad, Kings Landing)