Die Huisman viel me ook ontzettend mee, ik had weer zo'n slecht accent verwacht maar hij spreekt super goed Engels! Carice van Houten is altijd zo tenenkrommend slecht.
Ik vond Michiel ook goed hoor. Op zich had ik ook niet zulke problemen met die vorige acteur, maar Michiel is natuurlijk wel wat aantrekkelijker. En idd geen accent! Maar hij heeft ook al een aantal jaar Amerikaanse tv ervaring achter de kiezen natuurlijk. Ik heb in een interview met Carice wel eens gehoord dat zij per se met een accent moest spreken van de regisseur. Ik denk dat ze ook wel wat accentlozer kan praten ( hoop ik voor haar), maar bij haar rol past natuurlijk wel een "exotisch" accent. @Minerva: tja, als je dat niet eens weet wat doe je dan in dwdd. Hopelijk waren het idd de zenuwen. @suzzert: er gaat idd nog een heeeeleboel gebeuren
Huisman inderdaad knapper En spreekt goed Engels. Carice inderdaad niet, maar volgens mij kan ze ook accentloos Engels, maar wilde ze voor dit personage een accent. Kan ik me ook voorstellen.
Gisteren aflevering 1 en 2 gekeken van het nieuwe seizoen. En wow dit had ik niet verwacht in aflevering in 2 Ik van Carice eigenlijk wel mee vallen met 'slecht' acteren, en Michiel Huisman heb ik gewoon niet herkend Ben eigenlijk wel trots om het feit dat er 2 nederlanders in zo'n goeie serie mee spelen
@El: ik had het ook nog niet verwacht. Dacht eigenlijk dat het pas in aflevering 3 of 4 zou komen, ook omdat het eerste deel van aflevering 2 over heel veel andere zaken ging, maar de titel suggereerde natuurlijk wel dat het zou komen. Maar wel goed om te zien ! En het is nu duidelijk waar het woord "paars" in de bijnaam van de aflevering voor staat .
aaaaaaaaaaaah, ik kijk donderdag pas?!!! nieuwsgierig!!!! (mijn man en ik zijn elke week op donderdagavond pas samen thuis whahahaha)
Als de serie de boeken wilt blijven volgen, mag Martin wel eens een beetje opschieten met de laatste delen. Ik heb helaas nog geen aflevering gezien van het nieuwe seizoen, maar als ik het commentaar zo hoor kan ik wel raden wat er in de 2e aflevering gaat gebeuren...
Zal waarschijnlijk al lang bekend zijn (loop altijd hopeloos achter), maar op Youtube staat ook een filmpje honest trailers Game of Thrones. Aanrader
Inderdaad, arme Tyrion... Ik was in de laatste minuten zo bezig met de mogelijke (waarschijnlijke) gevolgen voor Tyrion, dat er bij mijn emoties helemaal geen ruimte was om uhhhh.... zeg maar blij te worden. Am I making any sense? Wij hadden de naam Tyrion ook heel even op ons lijstje staan, maar we hebben er toch maar vanaf gezien, omdat het te makkelijk verbasterd kan worden naar teringjong
Misschien een ietwat rare post! Als je bekend bent met kickstarter, Degene die Tyrion speelt heeft er een project opstaan en als je dan X doneert aan dat project kun je een autographed picture etc krijgen van hem. Ik zag in zijn reddit AMA dat je een personalised message ook kon krijgen etc dus voor de Tyrion fans misschien wat leuk!
Maanden naar uit gekeken!! .. En toen crashte de laptop.. .. Ben m zelf nog net niet geflipt .. gelukkig gister nieuwe binnen gekomen.. dus zal vandaag 's ff kijken.. morgen samen vrij, dus dan er maar ff voor .. Btw, nog mensen die net zo John Snow fan zijn als ikke?! .. Mijn schoonzusjes vind m ook helemaal t einde... en nu zijn we heerlijk kinderachtig foto's aan het heen en weer whats appen.. heerlijk soms
Heb maandag de nieuwe aflevering gekeken. Wauw. Ik ben nu extra benieuwd naar de volgende! Ik moest er gewoon echt van bijkomen!! Net als bij de red wedding, toen had ik dat ook haha.