Zondag begint het weer: GoT.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door nana33, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Red Wedding wist (ik spoilers gelezen) en ook al wist ik wat er ging gebeuren in de aflevering van maandag, was ik niet voorbereid op de dingen ná de gebeurtenis. :D Dat greep mij wel aan :D

2. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Meiden, wie heeft een site voor mij waar ik heerlijk Game of Thrones kan kijken? Het gaat echt om seizoen 4, de andere hebben we allemaal op dvd:D We hebben helaas geen Hbo, krijgen we ook niet, dus het moet via internet.
    Als het even kan een site waar we niet hoeven te downloaden. We keken de eerste via megashare, maar ik begreep dat deze er mee op houden en aflevering 3 kan ik daar dus niet kijken.
    Wie helpt?

Man en ik zijn GoT verslaafd en zitten echt in spanning voor aflevering 3!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Volgens mij kun je je abonneren op de website van HBO.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wilde deze even delen, moest er zo om lachen :D

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Whahahahaha, je kunt me hier opvegen LOL :D

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Whahaahah!!! Geniaal!

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Iemand de aflevering van afgelopen zondag al gezien? Ik vond de reactie van Tyrion helemaal aan het eind echt super! Die vent die Tyrion speelt is echt goed. :)

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik werk 's maandags. Nu eerst de kids op bed en dan gaat ie aan!

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Veel kijkplezier!

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ja, hier net gezien! Echt geweldig inderdaad! Ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen.. Met GoT weet je het maar nooit..

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahaha, ik zei nog tegen mijn man: Maar wát nou als hij dat (plannetje van z'n pa) NIET doet! Was dan nog net weer anders, maar wel superleuk!

12. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Telkens als het écht spannend wordt, stopt de aflevering! Argh!:D

Wat een kreng die Shae. Alsof ze niet weet dat Tyrion van haar houdt. Ik leef ook veel te veel mee:p

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou ja, hij deed natuurlijk wel heel naar tegen haar om haar maar op die boot te krijgen. Misschien lag het er voor haar niet zo bovenop, dat hij het niet meende.

Maakt het haar nog een bitch, hoor. Enneuh, Cersei heeft natuurlijk alles geregeld en haar gouden bergen beloofd...

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ja, Shae laat nu haar ware karakter zien. Je zag in de afgelopen afleveringen ook al dat ze langzaam aan steeds jaloerser ging doen over Sansa. Cersei heeft haar idd flink omgekocht, maar dat kan natuurlijk alleen als je er voor open staat. In het boek is het hele Shae verhaal nog niet afgelopen ;). Ben benieuwd wanneer de serie hier iets mee gaat doen.

Ze wijken trouwens nu wel steeds meer van het boek af lijkt het wel. Ik ben ook heel benieuwd wat er dit seizoen nog allemaal gaat komen voor Tyrion!

15. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Omg, wat had de aflevering van gisteren weer een heerlijk overdonderend einde :D
    Ik had dat niet helemaal zien aankomen, was eigenlijk ook wel beetje een ranzig momentje:p

16. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Thx voor de waarschuwing, ga nog kijken vanavond, en was er al een beetje bang voor... geloof dat ik maar even met ogen dicht 'kijk'.... ;)

Liefs,

17. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Oeh, ik heb hem nog steeds niet kunnen zien en ga vanmiddag pas kijken! Ik heb al wel een vaag vermoeden van waar dit over kan gaan, maar we zullen het zien... Heb er zin in!:D

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Pas op! Spoiler hieronder:
    Ik dacht, toen het begon, dat ie wel zou verliezen. Ik zei nog tegen mijn man: Normaal (zeg maar bij Holywood films en standaard series) overwint het goede wel. Hoewel hij hierbij alleen 'relatief' goed is, natuurlijk :) Maar goed, ik ben inmiddels wel gewend van George R.R. Martin, dat hij juist die personages doodt (lees: afslacht), die alle lezers/kijkers juist als held zien. :)
    Toen ging het de goede kant op en zelf ik dacht toen heel even: piep, hij gaat winnen! Maar op het einde zag ik het toch wel aankomen. Hij werd te overmoedig.
    Was voor mij een dubbele shock, dus ten eerste omdat ik nét dacht, dat hij tóch zou winnen en ten tweede... sja, de manier waarop dus. :$ Ik grimas nog steeds als ik er aan terug denk. Wel ont-zet-tend gaaf!

Was uiteraard hét gesprek van de dag op de werkvloer gisteren. :D

19. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Idd vooral hoe het gebeurde! :$ Wij waren even in shock.

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik kon niet wachten en heb net gekeken, Whooaaaaa.... Ik dacht al wel dat dit ging gebeuren, want ik weet hoe het verhaal verder gaat, maar op een gegeven moment dacht ik echt dat de makers het toch aangepast hadden voor de serie n dat het toch niet meer zou gebeuren. Maar ja, dus toch wel! En hoe, getver de getver... Op zich maar goed dat het wel is gebeurd, want nu kan het verhaal weer verder zoals in het boek en gebeurt er nog veel meer spannends ;).

Deel Deze Pagina