ik ben iets aan t bestellen op de H&M site . als ik aanvink acceptgiro bij bestelling krijg ik dit te zien e kredietsaldo is onvoldoende om de hele bestelling te betalen. Je kunt je saldo wel gebruiken en het restant betalen als je je pakketje ophaalt. Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling thuis te laten bezorgen, moet je contant betalen. wat wil dit zeggen ????
Je hebt een bepaald saldo waarmee je dingen thuis kunt laten bezorgen zonder vooraf te betalen. Als je daar overheen gaat dan moet je betalen bij ontvangst. Als jij bijvoorbeeld voor 600 euro aan kleding gaat bestellen dan kan dat niet zomaar. Als nieuwe klant heb je een limiet van 100 euro. Het bedrag dat je daar overheen gaat moet je afrekenen bij de postbode. Het staat bij Mijn H&M --> Saldo, en dan staat er wat je huidige limiet is, hoe vaker je besteld en betaald hoe hoger je limiet met een max van 400 euro.
snap dit niet , hoezo saldo . heb daar toch geen rekening ofzo . weet niet of dit dom overkomt maar ik bestel bijna nooit via internet
nou dat lijkt me niet zo moeilijk. je hebt niet voldoende krediet om de bestelling in zijn geheel te laten bezorgen. voor het bedrag wat je nog over hebt kun je bestellen en het overige bedrag moet je betalen bij de afhaalpunt of aan de bezorger. van die kredieten heb ik verder geen verstand daar maak ik nooit gebruik van
nee maar misschien bestel je wel voor 400 euro en dan willen ze een stukje zekerheid dat je wel gaat betalen denk ik
heb voor 160 nu dus er zit geen acceptgiro bij dus ... moet ik contant betalen aan de deur ..... kan ook geen optie kiezen voor i deal alleen creditcard en die heb ik niet
Er wordt veel fraude gepleegd met dit soort dingen.Voor honderden euros bestellen en laten afleveren op andere adressen en het dan op komen halen. Nieuwe klanten kunen de eerste keer max 100 euro bestellen zonder eerst te betalen. Klanten die al veel langer lid zijn en veel vaker bestellen en betalen kunnen wel een limiet heben van 600 euro.
heb kleding voor mn vriend en voor de 2 kids . zoveel is t niet . kan ook rembours kiezen maar das ook betalen aan de deur toch
weet je wat t is , ik wil dit van mn spaar rekening doen en daar heb ik geen pas van . kan t natuurlijk over maken naar mn lopende rek . kan ik aan de deur wel pinnen ??? iemand die dat weet ?
Ik heb net hetzelfde gehad.... Voor 156,00 euro positiekleding besteld bij h&m, maar omdat ik nieuwe klant ben, mag je tot 100 euro op acceptgiro betalen en moest ik die overige 56 euro contant aan de postbode afrekenen. Je hoeft dus niet het hele bedrag van je bestelling contant af te rekenen aan de deur, maar alleen het gedeelte boven de 100 euro die h&m als limiet heeft ingesteld voor nieuwe klanten. De resterende 100 euro moet je dan binnen 14 dagen met die acceptgiro betalen. Ik hoop dat dit duidelijk is zo? Succes!
ik bestel t wel gewoon en reken contant af aan de deur . boek t geld wel over en dan pinnen en contant betalen . wel een gedoe zeg als je geen creditcard hebt en vreemd dat t niet met ideal kan
Oh en pinnen aan de deur kan niet. Het moet contant en het liefst gepast zijn. Bij de verzendbevestigings email die je krijgt als het pakket verstuurd is krijg je precies te zien welk bedrag je contant moet afrekenen aan de postbode. Hier komen geen extra rembourskosten bij (die heb je wel als je het in zijn geheel onder rembours laat afleveren en je dus het totaalbedrag contant moet betalen)
Je kunt vanaf je spaarrekening geen betalingen doen. Dus dan moet je dat eerst overboeken naar je lopende rekening en dan van je lopende rekening betalen.