Of ravioli met ricotta saus... Ravioli kopen met bospaddenstoelen bij AH. Hierbij doe je als saus ricotta mengen met slagroom 1 op 1 en opwarmen. ALs groente lekker broccoli en bloemkool erbij. En dan walnoten er nog bij en je kan lekker smullen en het is binnen no time klaar.
dat klinkt lekker zeg! Ik had btw eergisteren een zakje van maggi: Oma's pannetje Voor Champignon-prei Heb alleen geen prei gebruikt maar verse sperziebonen. Dit was ook erg lekker! kan je ook met broccoli doen etc
Ik heb geen suggestie voor de maaltijd zelf, maar die zijn ook al wel veel gegeven! Heb nog wel een lekker idee voor het toetje! Bak lekker brownies, doe daar een bolletje vanilleijs bij, en een toefje slagroom. Beetje poedersuiker over de brownie, en je hebt een heel professioneel uitziend toetje! En het is HEUL lekker! *ook leuk om vooraf te proberen* hihi
Hier komen morgen eters en ik maak een lekkere hollandse maaltijd. Hachee met geroosterde bietjes, appelmoes en aardappelpuree. Voordeel: hachee ga ik zodadelijk al maken en hoeft morgen alleen maar opgewarmd te worden. En het smaakt nog eens veel lekkerder als je het een dag vantevoren maakt. Dus morgen alleen nog even aardappels en bietjes schillen. Appelmoes maak ik ook straks al. Lekker glaasje rode wijn erbij en het is helemaal af.
Als ze speciaal voor het eten komen; gour mait! Kan je zo gek maken als je zelf wilt - het is heel gezellig - en je staat zelf niet de halve dag van tevoren in de keuken
İk lees mee! Zondag hebben wij de verjaardag van Batuhan. Het is verdeeld over zaterdag en zondag. Zondag komt mijn nederlandse nicht, tante en oom en een vriendin stel. İk wilde turks koken maar weet echt niet wat? Mijn tante is vegetarisch en weet niet of ze het wel lusten. Hebben jullie ook tips voor makkelijke vegetarische recepten? İk wil verschillende dingen op tafel zetten. En niet alles hoeft vegetarisch te zijn. Ts hoop dat je het niet erg vindt, dat ik gebruik maak van je topc
Zie de 2 salades die ik al gepost heb. Verder heb je hele lekkere Turkse vegetarische gerechten: sebzeli borek, patlican dolma, sigara boregi enz enz. Verder lekker om vegetarisch te maken: lasagne (zonder gehakt, met gegrilde groente of spinazie)!