Alvast gefeliciteerd met jullie enorme kanjer! Ik wens jullie alle geluk toe in de toekomst. Veel sterkte...
Wat een bijzondere dag zal het worden En wat een ellende heeft het kleine mannetje al meegemaakt.. en jullie als ouders (en grote zus!) ook.. vreselijk! Op naar de volgende verjaardag!
Wow wat een jaar. Onvoorstelbaar. Maar wat ontzettend mooi dat hij wel zn eerste verjaardag zal vieren! Wat een vechtlust. Gefeliciteerd, geniet ervan!
En terecht dat jullie een groot feest vieren!! Jeej kippenvel bij net lezen van je verhaal.. Is jullie zoontje nu wel genezen of dat helaas nog niet? Hoe dan ook; geniet er van zondag!!
Wat een bikkel dat kleine mannetje van jullie! Vier lekker zijn verjaardag en geniet ervan! En dat er nog veel verjaardagen mogen volgen!!
Wat een kanjer hebben jullie! Sterk, stoer en straks toch echt 1 jaar! Heb jullie vaak gevolgd, pfff, wat een hectisch jaar! Ik wens jullie zondag een hele mooie dag toe. GROOT feest!!!
Wat ontzettend heftig! Geniet van deze bijzondere dag, die zoals jezelf al zei; voor jullie extra bijzonder zal zijn. Alvast gefeliciteerd!
Wow wat ongelooflijk heftig zeg dat hij in zijn eerste jaar dit allemaal heeft moeten meemaken. Geniet zondag van zijn verjaardag. Alvast gefeliciteerd met je kanjer!
Geniet ervan! Ik heb jullie blog gelezen en veel aan jullie gedacht, ook omdat mijn dochtertje van dezelfde dag is. Ook wij hebben zondag feest, maar wij kunnen dat onbezorgd en met een enorm gezond kind vieren en bij jullie is dat anders. Zo ontzettend fijn dat het goed gaat met die kleine grote kerel!
Maak er een prachtige, knallende, geweldige dag van met heel veel cadeautjes en taart voor jullie kleine man! Ik wens dat hij verder in goede gezondheid mag opgroeien!
Tranen in mijn ogen, wat een zwaar jaar moet dat voor jullie geweest zijn. En wat een feest dat jullie kleine toch zijn 1e verjaardag mag vieren! Heel veel plezier voor jullie en dat jullie mannetje en gezonde en zorgeloze toekomst tegemoet gaat!
Hij doet het super! Maak er maar een mooi groot feest van meis. Op zo'n sterk dapper ventje kun je zeker trots zijn. Ik wens jullie een hele mooie en fijne dag.