Nieuwe kleding kopen is zooo leuk. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor m'n meisje Wat is het nieuwste kledingstuk in jouw kledingkast of in de kast van je kindje?
Voor dochter een mooie jurk en vestje van Jottum voor zoon een overhemd met giletje van Jottum Voor mezelf een mooie skinny en wat nieuwe truitjes
dat was een shopuitje voor zoontje - jeans met bretels - hugo boss blouse - armani vest - nike schoenen voor mezelf: - zwart wit gestreepte blouse/tuniek van h&M - witte satijnachtige blouse van mango met gouden accenten - tuniek/blouse van mango met print
Voor dochterlief: 2 vestjes uit de Kringloopwinkel. Beide 2 euro maar zagen er fantastisch uit. Ik ben er erg blij mee, zij ook geloof ik.
Voor mijn man: Tshirt van jack&jones Voor mijzelf: T-shirt van mamalicious Voor onze dochter: Shirtje van Lief! Voor ons kindje op komst: Borgvestje en rompertje van z8
Dochter: - jurkje O'chill - jurkje en rokje 4funkyflavours Zoontje: - korte broek Little Feet Mezelf: - tuniek en shirt Vero Moda
Voor zoonlief was het laatste een maillot van de action voor onder zijn carnavalspakje . Dochter heeft vorige week een nieuw vestje met bijpassende beenwarmertjes gekregen van oma (zelf gemaakt). Voor mezelf was het een nieuw setje ondergoed van V&D, een paar weken terug.
Gister is het bestelde wehkamppakketje gekomen: Voor mij: -een shirt -een trui Voor dochter: -3 rompertjes
zojuist bij v&d toffe zomerjas voor dochter, zomerjurkje voor beide dochters en een nieuwe sportbroek voor mezelf
Ik koop nietvgraag kleren voor mezelf. Ik vind mn smaak bijna nergens. Alternatief maar niet te. Voor mezelf mn zwangerschapskleren toen ik 18 weken zwanger was ongeveer. Een tijd geleden dus Voor mn zoontje in december kleren maar volgende week ga ik weer voor hem winkelen. Voor hem vind ik het wel leuk! Mannenkleren zijn veel leuker. Lekker stoer maar ook schattig
Een hele lading positie-zomerkleding in de aanbieding bij Wehkamp. Heel leuk van mama-licious enzo. En ook zo'n enorm pyjama-achtig loungepak uit één stuk voor mezelf. Waar ik straks mét buik ook nog inpas
Voor mij waren het 2 truitjes van vero moda vorige week en voor mijn meisje een haarbandje met lichtroze bloem erop. Maar morgen gaan we weer ff winkelen
Een jurkje van Tom tailor... Zou er normaal nooit voor kiezen, maar hij stond zo leuk.. TOM TAILOR E-shop Nederland - Mode zonder verzendkosten bestellen!
Gister voorbmijn dochter twee rokjes en shirtjes , voor zoon een korte broek en een trui en voor mezelf een shirt
Voor de kids...heel veel t'shirts bij Scapino en schoenen en andere leuke kleren bij H&M Voor mezelf: twee jeans ( donkerblauw, skinny) en een koltruitje ( zwart)