Zondag! Wat doen jullie vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door pietje1987, 10 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik zit te wachten tot mijn dochter wakker wordt van haar ochtend slaapje dat normaal een uurtje is. Ik heb honger, maar die eigenwijze tante heeft besloten om gewoon lekker 2 uur te tukken.... :rolleyes:

2. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ik denk dat ik zo een was er in doe. En dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag haha.

3. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik ga uit eten met mijn schoonouders en mijn ouders. Heb er nog niet zo heel veel zin in om eerlijk te zijn aangezien ik volgende week de hele week (70 uur) moet werken en ik lekker een vrij dagje dacht te hebben. Manlief dacht er anders over en vond dit wel leuk, ach komt ook wel weer goed haha. :)

4. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik ben met mn kinderen op visite geweest bij een vriendin, en er kwam nog een vriendin. Nu weer thuis, de jongste ligt in bed. Vanmiddag nog geen idee.

5. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik heb het rijk Alleen en ben suuuuper lui. Echt Een schop onder m'n kont nodig :roflmao:

Noorie vindt dit leuk.
  6. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Heb de keukenkastjes uitgemest en gesopt en wc goed onderhanden genomen en de badkamer ook goed onderhanden genomen en ramen gelapt en alle spiegels enz meegenomen en de andere kasten allemaal een sopje gegeven en gestofzogen bank van zn plek gehad en bed verschoond en nu lekker zitten met een kopje thee mijn man is naar amsterdam dus lekker het huis voor mezelf en niemand die in de weg loopt:)

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Bar weinig vandaag.
    Man is gaan mountainbiken met een vriend. Ik bedenk mij nu dat ik wel lekker wat had kunnen bakken. Kan nog hoor ;)
    Maar voor nu hang ik nog op de bank met de laptop...

8. Logan

Logan Niet meer actief

Slapen, eten en ik denk weer slapen. Zoontje heeft ons de hele nacht wakker gehouden, arme jongen is snot verkouden. Vanmorgen begonnen aan de was maar ik ben nu toch wel een beetje erg moe ;)

9. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Mijn verjaardag vieren. Vanmiddag dus de nodige visite over de vloer

10. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. lekker ontbeten met zn allen, Daarna een wasje gedraaid. Nu lui achter de IPad en rond half 6 aan het werk.

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

uitrusten van mijn project van gisteren en eergisteren (hal opgeknapt, behangen, bankkussen gemaakt en paxkast in elkaar gezet). 2 kinderen zijn weg, de 3de ligt op bed in de hoop dat hij even gaat slapen.
    Heb net koffie gedronken bij mijn schoonmoeder. En af en toe naar het resultaat kijken:

Bijgevoegde bestanden:

huggybird, SYRV en Logan vinden dit leuk.
  12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Naar de kerk en verder gewoon even niets.
    Beetje een boek lezen en straks een stuk lopen met de kleine man.
    Verder voor de kat van mn ouders zorgen, deze is opgenomen in de dierenartsenpraktijk waar ik werk.
    Dus opzich weinig, maar toch bezig.

smarlicia vindt dit leuk.
  13. rums

rums Niet meer actief

Ik moet zo werken (zorg)

14. Sifra

Sifra Niet meer actief

Vanmorgen gewerkt ( zorg ), daarna koffie gedronken bij mijn ouders.. Nu thuis lunchen, zo douchen en dan met man en honden het bos in, het is heerlijk weer hier.

15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Nou, ondanks de wind ging mn 9 km hardlopen super! Nog 3 weken en dan een 10 km wedstrijd.
    En vandaag mn dochter geen luier aan en nog geen ongelukjes gehad! Ik trots!
    Zo nog even een boodschapje en buiten spelen en verder niks.

16. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik had al gereageerd maar ik heb net ook nog de keuken afgesopt.

Stras nog de was opruimen als het droog gewappert is buiten.

17. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Wij zijn naar de dierentuin geweest, nu even cars kijken en straks bij mijn vader eten hoop ik. Anders nog even koken.

18. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Vanochtend m'n verjaardag gevierd, nu rust in huis, kleine nog even op bed ik lekker op de bank een serie kijken.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Meiden hebben dansles gehad, na de dansles van de jongste heb ik met haar gezwommen. Vanmiddag lekker spelen met de buurkinderen, nog even genieten van het lekkere weer en het in en uit kunnen lopen. Zo misschien nog even naar het tuincentrum.

20. Betsy

Betsy Niet meer actief

Deel Deze Pagina