Ik zit te wachten tot mijn dochter wakker wordt van haar ochtend slaapje dat normaal een uurtje is. Ik heb honger, maar die eigenwijze tante heeft besloten om gewoon lekker 2 uur te tukken....
Ik ga uit eten met mijn schoonouders en mijn ouders. Heb er nog niet zo heel veel zin in om eerlijk te zijn aangezien ik volgende week de hele week (70 uur) moet werken en ik lekker een vrij dagje dacht te hebben. Manlief dacht er anders over en vond dit wel leuk, ach komt ook wel weer goed haha.
Ik ben met mn kinderen op visite geweest bij een vriendin, en er kwam nog een vriendin. Nu weer thuis, de jongste ligt in bed. Vanmiddag nog geen idee.
Heb de keukenkastjes uitgemest en gesopt en wc goed onderhanden genomen en de badkamer ook goed onderhanden genomen en ramen gelapt en alle spiegels enz meegenomen en de andere kasten allemaal een sopje gegeven en gestofzogen bank van zn plek gehad en bed verschoond en nu lekker zitten met een kopje thee mijn man is naar amsterdam dus lekker het huis voor mezelf en niemand die in de weg loopt
Bar weinig vandaag. Man is gaan mountainbiken met een vriend. Ik bedenk mij nu dat ik wel lekker wat had kunnen bakken. Kan nog hoor Maar voor nu hang ik nog op de bank met de laptop...
Slapen, eten en ik denk weer slapen. Zoontje heeft ons de hele nacht wakker gehouden, arme jongen is snot verkouden. Vanmorgen begonnen aan de was maar ik ben nu toch wel een beetje erg moe
Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. lekker ontbeten met zn allen, Daarna een wasje gedraaid. Nu lui achter de IPad en rond half 6 aan het werk.
uitrusten van mijn project van gisteren en eergisteren (hal opgeknapt, behangen, bankkussen gemaakt en paxkast in elkaar gezet). 2 kinderen zijn weg, de 3de ligt op bed in de hoop dat hij even gaat slapen. Heb net koffie gedronken bij mijn schoonmoeder. En af en toe naar het resultaat kijken:
Naar de kerk en verder gewoon even niets. Beetje een boek lezen en straks een stuk lopen met de kleine man. Verder voor de kat van mn ouders zorgen, deze is opgenomen in de dierenartsenpraktijk waar ik werk. Dus opzich weinig, maar toch bezig.
Vanmorgen gewerkt ( zorg ), daarna koffie gedronken bij mijn ouders.. Nu thuis lunchen, zo douchen en dan met man en honden het bos in, het is heerlijk weer hier.
Nou, ondanks de wind ging mn 9 km hardlopen super! Nog 3 weken en dan een 10 km wedstrijd. En vandaag mn dochter geen luier aan en nog geen ongelukjes gehad! Ik trots! Zo nog even een boodschapje en buiten spelen en verder niks.
Ik had al gereageerd maar ik heb net ook nog de keuken afgesopt. Stras nog de was opruimen als het droog gewappert is buiten.
Wij zijn naar de dierentuin geweest, nu even cars kijken en straks bij mijn vader eten hoop ik. Anders nog even koken.
Vanochtend m'n verjaardag gevierd, nu rust in huis, kleine nog even op bed ik lekker op de bank een serie kijken.
Meiden hebben dansles gehad, na de dansles van de jongste heb ik met haar gezwommen. Vanmiddag lekker spelen met de buurkinderen, nog even genieten van het lekkere weer en het in en uit kunnen lopen. Zo misschien nog even naar het tuincentrum.