Zondag! Wat doen jullie vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door pietje1987, 10 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Zoals elke zondag eerst uigebreid ontbijt. Daarna moesten allebei de kinderen sporten (kickboksen). 's Middags zijn we even de stad ingeweest voor nieuwe schoenen en sportkleding en daarna kregen we visite.
    Na het avondeten nog wat spelletjes gedaan met de kinderen en nu een filmpje kijken met ML met lekkere hapjes. Heerlijke dag zo!

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had (net als gisteren) een verjaardag 100 km verderop.

3. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Wij deden niets nuttigs... wat een regen hier. En ik heb bank/bedrust (ML werken) dus de kindjes hebben gespeeld, troep gemaakt, geknutseld, we zongen liedjes, aten wat lekkers, keken een tijdje tv, spelletje, boekjes lezen (veeeeeeeeeeeeeeel boekjes) en nog meer spelen... eigenlijk wel een fijne knusse dag.

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Normaliter trek ik er altijd minimaal 1x per dag op uit (op vrije dagen). Maar gister zei ik al tegen mijn man, blijf lekker de hele dag binnen. Gister dus een luie dag, wat niets voor mij is. Vanmorgen om 5.30uur is mijn man vertrokken naar zijn werk (blijft de hele week weg) en de kids waren helaas ook vroeg wakker. Dacht vanmorgen echt.. hoe ga ik deze dag doorkomen. Eerst rustig aan gedaan. Ouders en schoonouders waren niet thuis, anders daar een bakkie gedaan. Verder alleen maar boodschappen gedaan en rustig aan met de kids. Ik vind zo'n dag dan wel eindeloos lang duren als ik niet de hort op ga. Vanmiddag wat zomer/ winterkleding van de jongens uitgezocht. Een volgend moment dat ik alleen ben moet ik het nog eens uitoeken, wat geef ik weg, wat zet ik op mp etc etc. Net zoals speelgoed. Een hele klus als er 2 kleine mannen rondom je hangen die alles weer even intressant vinden.
    Ze liggen sinds 18.30uur op bed. Nu heerlijk de tijd voor mij alleen!

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Jarig zijn :)

Deel Deze Pagina