gisteren getest.. positief (op nod) begin gelijk die dag bloed te verliezen... 't is nog niet gestopt... Ik wilde hier gewoon ook even kwijt dat het niet eerlijk is! Ik snap er niks van.. Alle onderzoeken wijzen uit dat er niks aan de hand is.. en toch gaat het steeds niet goed... Deze ronde ga ik maar zien als een ongi.. Anders weet ik het ook niet meer
hai Nanette! Jeetje zeg! Verdomme!! Ik kan zeggen, ik kan mij voorstellen hoe je je voelt, maar dat kan ik niet! ik vind het echt vreselijk voor je! Ik heb het 1x meegemaakt en hoop niet vaker, maar dat vond ik al erg, laat staan wat jij doormaakt!! Heel veel sterkte meis, het is allemaal zooooo oneerlijk, maar ooit komt het goed met ons....Weet ik zeker! Dikke knuffel voor jou meis!
Wat naar dat het elke keer niet goed afloopt!! Ik kan helaas ook niets anders dan je heel veel sterkte wensen! Knuffel
Lieve Nanette, ik duim ook heel hard voor je dat het niet doorzet en je een hele mooie en gezonde zwangerschap mag hebben!!
Lieve Nanette (leuke naam!), Herken je gevoel, ik had het afgelopen ronde ook... de testen werden wel +++-er, maar na 6,2 wk niet meer... Had toen vanaf mijn NOD bruinig roestig verlies, iedere keer maar een beetje... Hoop dat het bij jou niet doorzet, maar een innesteling is.. Sterkte meis! Hopelijk blijf je zwanger! xxxx