zondag...

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nee dat is lastig met 2 jonge kindjes.

En gewoon lekker wandelen en wat blaadjes of kastanjes zoeken?!

Kijk ik kan gerust de hele zondag niks doen hoor dus mij maakt het vaak niet uit! Maar op bepaalde zondagen heb ik ook dat gevoel van ik wil wat doen. Maar wat?! haha!

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@angela: je hebt hele leuke ideetjes hoor meid, maar vandaag gaat dat allemaal wat lastiger omdat mijnvriend er niet bij is en ik du met een jongetje van 2,5 zit en een meisje van 8 maanden. zo een indoor speeltuin is super maar ik kan niet in mn eentje met beiden gaan. snap je?

3. lennylenn

kastanjes zoeken is idd wel leuk mischien dat ik dat ga doen dan.. kleine in de wagen en zoontje mag lekker lopen en rennen

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    helemaal mee eens! Het is ook altijd van dat saaie weer. blèh!

5. lennylenn

ja van dat grijze koude sombere snotterige rot weer...

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ja ik heb ook makkelijk praten hoor want ik heb maar 1 zoontje en dat maakt het ook wat makkelijker om weg te gaan en wij hebben 2 auto's dus er staat er altijd wel 1 voor de deur om mee weg te gaan.

Maar zo'n indoorspeeltuin kan toch wel met 2 kindjes. De oudste kan daar in het peutergedeelte zelf spelen en de jongste laat je desnoods beetje kruipen.
    Als ik daar met mijn zoontje naartoe gaat plof ik zelf neer op een stoel en mijn zoontje gaat zijn gang.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik vind de zondag heerlijk!!! om het weekend moet ik werken sochtends .
    sochtends gaan wij naar de kerk en
    smiddag gaan we leuke dingen doen.of visite

trouwens las hier ook iemand die 2 kleintjes heeft en niet naar een indoor speeltuin gaat, ik ga door de week regelmatig met de jongens naar de kinderboerderij er zijn veel meer moeders met 2 kleintjes wij helpen elkaar ik vind het altijd beregezellig en wel te doen. en na afloop weet ik soms nog niet wie het meeste moe is haha

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Lennylenn,

Als je een auto hebt heb je in Maasdijk ( 20 min van Schiedam af ) Een bos ( Staelduinsebos ) En het strand van Hoek van Holland 30 min rijden.

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik vind zondag een heerlijke dag! Het liefst plannen we zo min mogelijk op zondag, om gewoon echt samen te zijn met z'n 4tjes. Vanavond ga ik pannenkoeken bakken en dan komen m'n schoonouders eten. Zondag vliegt hier altijd zo voorbij!

Ik vind de zondag eigenlijk de leukste dag van de week, juist omdat we dan altijd allemaal samen zijn.

10. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

ik zou zeggen, ga naar de kerk! :D

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik hou van de zondagen! :D
    Vandaag heerlijk in alle rust mijn huisje gepoetst, lekker gekookt en nu heerlijk op de bank niks moeten.
    Misschien na het eten nog een lange wandeling maken in het park en dan op de bank met een dekentje tv kijken.

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik vind zondag ook wel leuk, is mijn man eens een x thuis haha!!!! Leuk hoor, met een militair getrouwd zijn! ;)

Vanmorgen zijn we om 7:30 opgestaan. Onze dochter verzorgd. Samen ontbeten. Vanmiddag heeft hij even op de playstation gespeeld en ik achter de laptop. Ben ook nog even naar de albert heijn geweest, die is open hier op zondag.. wat boodschappen gehaald. Heerlijk!!! Vanavond gaan we ook niet koken maar bestellen we pizza!!! Heb er nu al zin in! :D

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Het enige wat ik jammer vind aan zondagen, is dat het weekend alweer bijna om is.
    Nee, ik heb dus helemaal geen hekel aan zondagen!
    Wij vervelen ons niet zo snel, en gaan op zulke dagen juist vaak iets met zijn drieën doen.
    Vanochtend bijvoorbeeld besloten we naar de Beekse Bergen te rijden. Wij hebben daar een abonnement, dus kost ons alleen wat benzine.
    Nu ligt ons zoontje op bed, ligt man in de stoel te slapen en ik zit dus achter de pc. Héérlijk zo'n dag! :D

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dan wonen jullie ook niet ver van ons vandaan, Beekse bergen is inderdaad heel erg leuk!

15. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Saai?? Hier is zondag de heerlijkste dag van de week! Beetje uitslapen met de kinderen, daarna uitgebreid ontbijten met elkaar en daarna iets leuks doen; lekker in het bos of op de hei wandelen. Elke zondagavond eten we pannenkoeken, hartstikke gezellig! Vind het juist altijd zo'n gezellig gezinsdagje.

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vond het vandaag ook niet saai, eerst lekker geluierd vanochtend, toen na de lunch naar 't Spant in Bussum om te helpen met de kaartverkoop en daarna de voorstelling bijgewoond van de gooise operette. Nu zijn vrienden onderweg hierheen en nemen patatjes mee :D Vanavond komt Obese en The Bachlorette kijken!

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh ik hou dr juist van! waarom saai op de bank hangen dan? hoeft toch niet? pak de auto en ga er lekker opuit! wij zijn lekker de holterberg ingeweest, is een heel groot bos met om de zoveel meter een speeltoestel voor de kids.... lekker even een frisse neus halen... heerlijk toch!

18. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Vroeger toen ik geen relatie had vond ik de zondagen ook verschrikkelijke saai en suf.. maar tegenwoordig vind ik het heerlijk. Af en toe gaan we lekker een dagje naar de dierentuin met de kleine. Of we gaan op een terrasje zitten of ergens wat lunchen (met de kleine kan dat altijd maar even, ze inmiddels wel bijna 7 dus lang stil zitten kan ze niet.. dan wil ze weer gaan spelen).
    Soms ook lekker met een vriendin wat leuks doen en de kleine bij mijn vriend. Verder kan ik ook meer genieten van de zondagen lekker niets doen.. vroeger vond ik dat niets. Ik merk wel dat de zondagen in de winter me nog wel eens tegen vallen en dat ik dan blij ben dat de zon weer gaat schijnen.

19. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ooh ik heb ook zo'n hekel aan de zondag! Vooral hier in dit dorp in friesland! Ik doe altijd maar wat huishouden op zondag, stofzuigen, wassen, afstoffen e.d. Met mooi weer gaan mijn zoon en ik vaak nog even een eind te wandelen maar vandaag was hij ziek dus een hele dag binnen gezeten. Ik vind de zondag ook echt de meest saaie dag van de week je bent niet de enige dus TS ;)

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Bos van Daantje das? :) is leuk voor de kinderen, ik wou dat ik er in de buurt woonde! Heerlijk wandelen op de holterberg! gelijk heb je :)

Deel Deze Pagina