zondag...

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij gaan op zondag als het weer goed is, altijd een stuk fietsen met zn 4tjes. sophie op zadeltje bij papa voorop en thijs bij mij. vandaag weer een nieuwe route gevonden, heerlijk even naar buiten.
    maar de zondag blijft een saaie dag.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O ik juist niet... lekker uitslapen, gezellig niks doen, lekker eten en bijna altijd een leuke wandeling maken.. Maar goed, wij wonen in Friesland met overal bos en water.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

kijk s aan dames...de avond is aangebroken dus we zijn al goed opweg naar maandag :D:D:D

*lenny doet haar vreugdedansje*

4. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Goh, wat raar, ik vind de zondag altijd veel te kort omdat er zoveel leuks te doen is!
    Waarom alleen maar bankhangen? Pak je biezen, je fiets of auto en erop uit, het is zálig buiten nu! Naar het bos, wandelen, kastanjes zoeken, afspreken met vrienden/kids, geweldig!

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

okay..alvast voor de volgende zondag: er zijn al hele leuke ideetjes hier neergezet maar veel zijn voor mij uitgesloten want
    -: ik heb geen auto
    -ben in het weekend meestal alleen met de kids
    -kindjes zijn 2,5 en 8 maanden dus zwemmen ed. kan niet als ik alleen ben
    -boswandeling, strandwandeling...gaat niet want dat zit hier nergens
    afspreken met vrienden met kids: uitgesloten: ik ken er maar 1 met een kindje maar die heft het nu erg druk met verhuizing en verbouwing de rest woont in een andere stad
    fietsen: gaat nog niet want de jongste kan nog niet zo lang goed zelfstandig zitten

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    tja..... ik denk dan eerlijk gezegt kan je niet een dagje zonder stad, ga je alle dagen naar de stad dan? of zou het gewoon iets wat tussen je oren zit... hoe ben je thuis opgevoed? Ik kom bv uit een streng gereformeerd gezin, en toen ik kind was, 30 jaar geleden waren de zondagen pas echt saai.... haha..... 2 x naar de kerk, met een lange preek, 's middags sliepen mijn ouders... gaaapp... was altijd blij als ik naar een vriendin uit de kerk mocht, ik mocht ook niet zwemmen, sporten enzo op zondag, geen huiswerk maken.... wel tv kijken gelukkig.... pff..... maar misschien heb jij ook zulke ervaringen en kleurt dat nog jou zondagsgevoel?

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

tsja zondag is idd niet een van de gezelligste dagen, al kun je de rust ook als iets ''gezelligs'' zien.

Aangezien mijn vriend ma-vrij gaat werken en alleen de weekenden thuis is zal ik de zondag een stuk leuker gaan vinden, en idd er is altijd wel ergens iets open ;)

8. tulip

tulip Niet meer actief

je kunt toch ook gewoon buiten gaan wandelen, hoeft toch niet in het bos of op het strand te zijn. Een speeltuintje opzoeken of de kinderboerderij, dan heb je zo een paar uur gevuld.
    Maar je kunt toch ook met mensen afspreken die geen kinderen hebben??

Maar goed, ik vind de zondag dan ook geen saaie dag, bij ons vliegt die voorbij. Wij spreken ook vaak met vrienden af of gaan lekker wandelen.

9. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik vind zondag ook altijd saai, misschien gewoon het idee dat alles dicht is wat het saai maakt? Zo van als ik zou willen kan het niet haha. geeft meteen zon opgesloten gevoel.

Vandaag dus ook maar naar familie van me man gegaan met de kinderen. -waar ze flink hebben huisgehouden die jongens van mij -_- ik ben nu bekaf-

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zitten vaak op zondag ook wel een beetje te hangen, juist lekker! Vandaag naar de hockey van papa geweest, erg leuk. Vanochtend lekker tv gekeken en geknutseld.

Zwemmen met 2 kleintjes kan toch prima? Doe het ook regelmatig, ook toen Lisa nog wat kleiner was.

En lekker wandelen lijkt me juist wel leuk als je daar nog niet zo lang, lekker ee buurt verkennen. Desnoods met het ov een paar haltes nemen en daar op zoek naar speeltuinen.

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, Breda is toch nog 3 kwartier rijden van onze woonplaats vandaan. :) 60 km ongeveer, volgens mijn man.
    Wij wonen in een dorpje tussen Oss en Den Bosch in.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind zondag juist een heerlijke dag!
    Soms gaan we er op uit (gisteren met mijn oudste zoon naar het poppentheater geweest en daarna nog even een terrasje gepikt in Breda), lekker wandelen, fietsen.
    Soms blijven we thuis, spelletjes doen met de kinderen, lekker uitgebreid aandacht aan ze geven, filmpje kijken, lekker koken, taart bakken, lezen..... poeh, ik kan wel twee zondagen per week aan!

Deel Deze Pagina