Zondag...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mukkie11, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Gevulde speculaas maken! En verder lekker luieren...

2. Wij hebben na heeeel lang twijfelen besloten om naar het bos te gaan. Was wel rotweer, maar in ieder geval droog en dan waren we er even uit.. Ik wilde naar het ene bos, vriend naar het andere bos. Uiteindelijk naar 'zijn' bos gegaan, komen we daar, moet je entree betalen. Niet heel veel, maar ik weiger echt om geld te betalen voor een paar bomen :p Toen zijn we maar naar een park gereden, hebben we daar een tijdje rondgelopen. Toen naar huis gegaan, boodschappenlijstje gemaakt en even boodschappen gedaan. Zoonlief kreeg een enórme driftbui in de supermarkt en weigerde de boodschappen die in zijn karretje lagen aan ons te geven. Gillen, schreeuwen, huilen, drama, dus hij kon thuis meteen z'n bed in. Was blijkbaar ook hard nodig, want hij ligt inmiddels te slapen ;)

Wij hebben net knakworstjes in bladerdeeg en kaas in bladerdeeg de oven in geschoven en gaan zo lekker een dvdtje kijken denk ik. Neem aan dat Damiën straks wel weer wakker wordt, dan kan ie weer even naar beneden komen, eten en dan weer mooi op tijd z'n bed in! En ik vermoed dat ook wij lekker op tijd naar bed gaan!

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zondag luieren is ook lekker maar ik kreeg de kriebels en ben blij dat we toch even het bos in zijn gegaan met daarna pannekoek.

M'n ex is dus in Nederland en het is beter de deur uitte gaan.morgen Artis.best enerverend voor m'n mannetje.wie heeft er vakantie deze week?

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik moest eerst werken tot 16 uur en daarna zijn we nog even met de mannen het bos ingegaan. Het was heerlijk hier :)

Deel Deze Pagina