Vanmorgen uitgeslapen! ( dochter was logeren😊 Lekker ontbeten en onder de douche gesprongen, toen samen met mijn man de beneden verdieping gepoetst en toen dochter weer terug was een stukje gefietst en na het avondeten nog even met de hond het bos in geweest. Vanavond lekker niets!
Beetje van beide. Vanmorgen rustig aan gedaan. Daarna huis gepoetst. Vanmiddag lekker met zn 3tjes een wandeling gemaakt
Vanmorgen eerst heerlijk met de meiden geknutseld. Daarna lekker broodje knakworst gemaakt. Toen de jongste naar bed en ik aangekleed met de oudste. Met de oudste boodschappen gedaan en alles opgeruimd. De jongste was wakker en toen bij een collega van mij op de thee geweest met de meiden. Daarna lekker gekookt, meiden in bad gedaan, vlechtjes gemaakt en nu gaan ze naar bed Heerlijk een dag als deze!
Eerst gewerkt daarna naar brunch van een vriendin 120 km verderop en daarna langs mijn moeder in het zelfde dorp. Zo naar huis en rond half 10 thuis.
Vanochtend na een rustig ontbijt met de kinderen en de hond maar het bos geweest. Toen thuis geluncht en smiddags naar m'n schoonouders geweest. Nu liggen de kinderen op bed dus bankhangen
altijd wel iets...verjaardagen naar de stad of naar het bos. Of ergens ijsje eten. En sowieso sporten. Vandaag naar de stad geweest voor winterschoenen vd kinderen en net gesport.
Echt zondags ontbijtje (croissant, sinaasappelsap, gekookt eitje). Daarna hele ochtend en middag bezig geweest mijn verzameling geboortekaartjes te sorteren, alles lag door elkaar. Uurtje naar een leerling voor een bijles wiskunde. Boodschappen gaan doen en er bij de winkel achterkomen dat het zondag is. Eten, rusten, misselijk zijn... En vroeg naar bed waarschijnlijk.
Vandaag alle schoenenwinkels van de stad gezien :x En nog heeft puberdochter geen schoenen. De ene schoen had een verkeerd printje, de ander geen ringetjes om de gaatjes bij de veters, de volgende had weer te hoge hakken of de hak was niet zoals zij wilde.....aaarrgghhhh Eindelijk....eindelijk vonden we DE schoen.....je raadt het al......niet in haar maat :x Nu op de bank met een kop thee en bijtijds het bed in na een weekend weinig slaap doordat de jongsten aan het nachtbraken waren. Gelukkig is het morgen weer maandag
Hier vandaag beetje brak na verjaardag gister avond (veel te laat geworden!) ml moet altijd voetballen op zondag dus het is meestal beetje saaie dag, maar vandaag kwam m'n beste vriendinnetje langs met haar zoontje dus lekker gekletst en met de kindjes bezig geweest tot de mannen terug waren van de voetbal. Toen lekker pizzaatje gegeten met z'n allen en nu lekker op bed tv kijken Meestal ga ik op zondag naar m'n ouders met de kids maar die zijn lekker op vakantie
wij hebben vandaag met de kinderen een heerlijke boswandeling gemaakt. daarna een film gekeken op de bank met onze pantoffeltjes aan. en toen de kinderen op bed lagen heb ik nog even mijn huiswerk gemaakt.
Verse broodjes bij de bakker gehaald en met zijn allen ontbeten. Daarna zwemles van de jongste, na afloop daarvan heb ik hem uitgebreid in bad gedaan en lekker ingesmeerd met crèmes enz en zijn we met zijn tweeën op ons bed een uurtje heerlijk gaan slapen. Daarna met zijn allen geluncht, buurkinderen hier te spelen gehad en huis schoon gemaakt. Even gezellig met de buren gekletst. Nieuw kastje in elkaar gezet en boodschappen gedaan. Spelletje met de kinderen gedaan en na het eten nog langs het werk van mijn man geweest. Kinderen zijn nu net naar bed dus tijd voor ontspanning op de bank met man en filmpje kijken. Heerlijk zo'n zondag!
Wij hebben vanmorgen eerst gezellig ontbeten, nadat ik een beetje uit had mogen slapen... Heerlijk! Daarna nog even wat in het huishouden gedaan. Toen lekker wezen zwemmen en daarna nog het bos in geweest. Dus lekker actief geweest. Nu een bankhangavondje...
Vanmorgen eerst met zoontje tussen ons in op bed tv gekeken. (Lees;het was echt te vroeg voor een zondag om al beneden te moeten zitten, haha). Daarna lekkere ronde met de hond gelopen. Vervolgens naar een 3km loop voor kinderen gaan kijken, vanmiddag op bed een dutje gedaan, toen zoonlief wakker was naar de kinderboerderij geweest en vanavond na het eten nog even mijn oma een bezoekje gebracht. Een hele leuk, actieve zondag! Ik hou ervan!
Hier vanochtend om 8 uur opgestaan, eerst naar de kerk gefietst en opgepast op de jongsten van 0-4. Daarna naar huis, hebben we samen gegeten. Toen mijn dochter op bed lag hebben we samen een film gekeken (Far from the madding crowd, leuke film). Daarna zijn we naar het bos gegaan voor een wandeling van 2,5 uur. Hierna weer naar huis en warm gegeten (soep met toastjes haha) en net gedoucht, broodjes gesmeerd, jasje gestreken en nu *plof* op de bank met een kopje thee en een beetje Internetten. Ik houd wel van dit soort zondagen. De tijd van brak op de bank heb ik wel gehad gelukkig.
Vandaag naar Avifauna geweest en daarna nog even naar Archeon (abbo) Dus heel de dag lekker buiten geweest. Daarna naar huis gegeten en onder de douche en nu even rustig op de bank
Uitgeslapen vanmorgen. Man stond met dochter op. Toen man hardlopen was ff snel opgeruimd en gepoetst. Samen ontbeten. Rustige ochtend. Dochter is ziek. Dus zij in haar bed tv gekeken op iPad terwijl ik douchte. S middags bij buren uurtje geweest. Daarna samen Assepoester gekeken en lekker gegeten. Nu lekker op de bank!
Vanmorgen kerk, daarna samen koffie gedronken met wat lekkers. Daarna tot het eten aan de studie. Na het avondeten afgemaakt en nu lekker voor de tv.