Ik heb vanochtend onze tuinpoort geschuurd en geschilderd. Manlief heeft ondertussen gestofzuigd en de boodschappen gedaan. 's. Middags zijn we lekker het bos in gegaan met de mannetjes en daarna nog even uit eten. Echt nog even genieten van de na-zomer!
man vanochtend met de kids gezwommen, ik gepoetst. Toen ze terugwaren wat boodschapjes, jongste een dutje en met de oudste gekwartet. Vanmiddag eerst wat op zolder geruimd en daarna k3 en de bengeltjes gekeken met een schaal vol (gezonde) hapjes. Gekookt, kids naar bed en verder tv kijken en internetten
Vanmorgen hebben we wat in het huishouden gedaan en vanmiddag zijn we lekker het bos in geweest. Vanavond lui op de bank.
Vanmorgen was opgevouwen, na t eerste slaapje, van zoontje dan , naar markt 1, toen naar broer en schoonzus en naar markt 2, tweede slaapje bij mijn ouders geweest, na t slaapje naar de Kermis en vnvd vroeg naar bed.
Wij hebben eerst lekker ontbeten, daarna zijn we naar boven gegaan en hebben we nog verschillende dingen opgehangen in de kamers van de kinderen. Toen even naar Ikea, voor onze eigen slaapkamer de laatste dingen halen. Toen we thuis kwamen heb ik de meiden nar bed gebracht, man heeft een wandje op onze slaapkamer geschilderd. Dat afgemaakt, daarna kinderen uit bed gehaald, lekker voor de tv met wat fruit. Savonds eten gehaald, man de gang nog geschilderd en ik de meiden in bad gedaan en naar bed gebracht. De zooi opgeruimd en op de bank geploft voor Penoza. Nu douchen, bed opmaken en dan heerlijk slapen. Lekkere dag gehad!
Naar de kerk geweest. Met elkaar gegeten. Verder lekker wat geluierd en 's middags moest de jongste zingen met haar koor in de kerk. Nu doen we niks. Beetje computeren.
Smorgens lekker op t gemakje gedaan en lekker gedoucht. Toen nog wat was gedaan en geknutseld met de kids Toen belde een vriendin en zijn we met de kids naar de speeltuin gegaan en kinderboerderij en daar uit eindelijk ook wat blijven eten Heerlijke spontane middag gehad, love iT! Toen kids naar bed en ik alles klaar gemaakt voor school morgen weer en daarna lekker op de bank, en straks niet te laat naar bed denk ik
Ik ben net terug uit Wenen. Heel het weekend op een expo gestaan met ons bedrijf. Opa en oma hebben op onze kindjes gepast. Vliegtuig had gelukkig geen vertraging en oma had ze even opgehouden zodat ik ze zelf naar bedje kon brengen 😍
We zijn heerlijk een dagje met het gezin naar Rotterdam geweest. Museum bezocht, bootje gevaren, even bij de Markthal gekeken (en snel weer weg i.v.m. drukte). Heerlijk dagje gehad.
Uitgeslapen, rustig op,de bank een beetje hangen en borduren en een wasjes gedraaid. Eind van de middag naar de kerk en vanavond tv gekeken. Lekker kneuterig heel Holland bakt
@ Elena Gefeliciteerd ! Hier een drukke maar leuke dag.. tot 09u " uitgeslapen" met dochterlief naar de bakker verse broodjes gehaald. Daarna mijn ouders op bezoek die zijn blijven lunchen. Hierna met de hond een rondje door de polder vervolgens richting kinderboerderij en kort even bij de open dag van het dierenasiel gekeken. Bij thuiskomst buiten in de tuin een wijntje met de buurtjes.. Nu op de bank
We hadden in de planning om er een rustig dagje van te maken aangezien we het de laatste tijd mega druk hebben gehad. Maar we waren erachter gekomen dat onze waterleiding gesprongen was onder het huis. We hebben net de vloer van de trapkast open moeten breken want dat was de enige mogelijkheid om erbij te komen. We weten nu waar het zit dus morgen de loodgieter bellen. Pfff hopen dat het gauw verholpen is. Het kan bij ons echt serieus nooit eens normaal. Plannen we eens een keer niks dan komt er altijd wel wat onverwachts. volgende week gaan we voor een herkansing.
gister lekker op het gemakje uit bed... daarna me aquarium even een onderhouds beurt gegeven.. toen cupcakes met de jongens gemaakt, en buiten gespeeld... eten, en daarna lekker gedoucht...