Ik ben fulltime werkend en doordeweeks alleen, dus ik heb niet veel tijd. Toch vind ik het wel heel leuk om heel af en toe te pendelen voor iemand. Omdat ik krap ik mijn tijd zit, kondig ik het vantevoren aan. De eerste 10 verzoeken die ik vanaf nu krijg zal ik zondagavond (laat) pendelen. Omdat ik dit weekend zeer waarschijnlijk verder niet online ben, is het voor anderen fijn om te weten wanneer ik de 10 heb bereikt. Dus wil je naast je PB aan mij met je naam en geboortedatum, óók even een berichtje hieronder plaatsen?
Quint 1 was 10e in mijn PB en Ennasil was 10e hier. Dus voor het gemak neem ik jullie beiden mee. De rest valt buiten de 10, maar als het met lukt doe ik ook nog een poging voor jullie. Alle verzoeken na dit bericht blijven liggen tot een volgende keer, dus als je niet kunt wachten, dan adviseer ik je één van de andere pendeldames te benaderen...
Ik ga het even anders doen, want mijn mailbox loopt vol. Ik vind het erg vervelend om mensen lang te laten wachten en tegelijk is het voor mij erg belastend als ik weet dat ik nog 20 verzoeken "moet"doen. Dus: Ik ga dus alleen nog maar voor een x aantal tegelijk pendelen en die verzoeken kun je uitsluitend doen, nadat ik heb aangegeven dat je ze kunt insturen. Elk verzoek wat na NU binnenkomt, gooi ik eruit. De dames die voor die tijd mij een PB hadden gestuurd, komen nog aan de beurt, alleen waarschijnlijk niet vanavond nog. Tot een volgende keer!