Zondagblues..

Discussie in 'De lounge' gestart door prrrsam, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik heb er, zonder uitzondering, elke zondag last van..

Ik heb hoofdpijn, heb het koud en ben moe.. Moet nog zoveel doen, maar ik heb helemaal geen zin. Ik wil eigenlijk de hele dag in bed liggen, maar dat gaat een beetje moeilijk met een kleintje :).

Ben ik de enige?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee hoor:)
    Heb er ook elke week last van.. Niet fit, moe, koud/warm, rillen, hoofdpijn aan het eind van de dag..
    Had ik ook al voor de zwangerschap, dus zal wel tussen de oren ziten haha.. op andere dagen nooit last van haha...

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Bestaat dat echt? Jee... ik heb wel vaak dat ik me op zondag mega verveel maar al die dingen die jullie opnoemen heb ik gelukkig niet!!!
    Vaak gaan we even op bezoek, stukje touren met de auto, huis schoonmaken of bezig met achterstallige was hahahaha.
    Heb (vaak) genoeg te doen op zondag.

Succes meiden!

4. Writer

Writer Niet meer actief

nou hubbie zei vandaag , je hebt elke zondag poetstdrang ,en snel
    sjaggie;)maar zo ervaar ik niet hoor , vind heerlijk zondag lang in bed bijven al is het maar tot 8 uur8)daarna lekker je huisje schoonpoetsen van boven naar beneden. ,geen veplichting ofzo ,moet zo wel naar verjaardag maar dat vind ik ook leuk

zondag is relax dagj:)

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb altijd al een hekel aan de zondag gehad...ik vind het echt een deprimerende dag, en ik weet niet waarom!
    Het is nu 15.00 en ik lig nog steeds in mijn pyjama vanuit mijn bed te xboxen en te computeren...schandalig :)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Zondag is altijd mijn poets dag, maak ik altijd het toilet en de badkamer grondig schoon. En stofzuig en dweil ik boven en beneden.
    En zondag is de dag van lekker eten, eten wat lang duurt om het klaar te maken. Zoals rendang of hachee.
    En de rest van de zondag is echt een relax dag.

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik heb ook altijd al een hekel aan zondag gehad
    ben nu net ook pas gedoucht en aangekleed
    kan moeilijk opgang komen liefste blijf ik de hele dag in bed maar dat gaat niet

8. 4days

4days Niet meer actief

Pfff, vandaag echt zooooo last van! Ben net even lekker met mijn zoontje een uur in bed gaan liggen slapen, erna voelde ik me weer wat beter...

9. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    'Vroeger' lees:tot 4 jaar geleden had ik daar ook enorme last van! Toen ik nog bij mijn ouders woonde gingen we dan ook elke zondagmorgen braaf naar oma;) en de rest van de dag deden we niks!

Sinds ik mijn vriend ken doen we leuke dingen, en sinds ik samenwoon is dat mijn poets en wasdag! En forum-en psp opdrachtenmaak dag:D Dus gelukkig geen last meer van!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Had het vroeger ook heeel erg. Mijn vader ging dan de hele dag puzzelen of de krant lezen en wij moesten dan ook maar ´niks´ doen omdat het zondag was.. pff

Tegenwoordig valt het mee.. zo nu en dan gaan we de stad in of naar Rotterdam om wat te winkelen of wat rond te kijken.

11. Female

Female Niet meer actief

Normaal doe ik zondag niks anders als alle andere dagen, ik werk alleen 's morgens.
    Vandaag is de laatste dag van mijn man z'n vakantie dus had me gisteren al voorgenomen vandaag eens heerlijk te relaxen. Na mn werk dus een joggingbroek aangetrokken en alleen maar relaxen met de kindjes, beetje pc en tv kijken, heb met zoonlief al pepernoten gebakken en vanavond so you think you can dance kijken :)

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nergens last van, maar ik heb ook zo´n vrolijk meisje, ook al ben ik in een slecht bui, als ik haar koppie zie met dat lachebekkie dan ben ik weer vrolijk!

ik heb alleen op zondag vaak wel zo´n: blegh, morgen weer werken, gevoel.......

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik was al bang dat ik de enige was, hihi. Ik heb ook zo'n pesthekel aan de zondag, bleh!
    Voel me de hele dag bleh, ben sjaggie en helemaal uit mijn doen.
    Lief ligt nu in zijn bed te stinken, maar daar word ik ook sjaggie van....:D Heb gewoon helemaal nergens zin in op zondag!
    Ga zo maar een rondje met de hond doen denk ik, beetje frisse lucht happen...

14. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Vervelend hè, hopelijk is het morgen weer weg! Genoeg te doen en afspraken na te komen morgen.

Ik heb net een hele zak wokkels leeg gegeten, nu gaat het wel weer ietsje :)

15. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Zondag is DE dag om lang in je pyama te lopen net zoals de kinderen. En dan pas aan het eind van de ochtend aankleden en dan naar de oma's en opa's en daarna naar het strand/bos/speeltuin.

Aan het eind van de middag mogen ze lekker rommelen thuis. En dan kookt mijn man wat bijzonders en mijn schoonvader zorgt voor de stoofperen voor de kinderen.

En dan....is het half 8. Kinderen in bad en 8 uur naar bed. En daarna is de avond voor ons in afwachting van de nieuwe week vol werk/school/creche e.d. Ik ben lekker met verlof en mag nog 3 weken totdat ik een ks krijg.

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vind de zondag altijd wel lekker.... Als het goed weer is lekker wandelen met man, kids en hond. Lekker bos in. Sávonds lekker pizza of shoarma bestellen.

Met slecht weer hebben we een heerlijke hangdag. Spelen met de jongens, en wat zappen op de tv.

17. Mogwai

Mogwai Actief lid

3 mei 2009
    163
    0
    0
    Vooral dat "niksdoen" word ik erg lamlendig van. Als ik eenmaal in die modus zit heb ik ook nergens zin meer in. Ik heb mezelf vanmiddag van mijn stoel afgetrapt en ben lekker een dubbele sessie gaan hardlopen. Dit hielp enorm! Nu heb ik weer energie voor tien en ik ga nu als een razende maar even wat in het huishouden doen want daar is nog niet veel van gekomen vandaag :D.

Prettige avond allemaal!

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    normaal vind ik de zondag juist wel lekker, maar onze dochter is al een paar dagen flink ziek en manlief loopt een beetje te zeuren dat hij verhoging heeft. Pfff!
    De muren komen zo langzamerhand wel op me af hoor!

Deel Deze Pagina