zondaggggg

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jajaja weer zondag, afgelopen twee dgen feestjes gehad, eerst de trouwerij van me broer en gisteren een 25jarig huwelijk van me tante...
    vandaag helemaal nergens zin in.. echteen luie zondag, ik zit nog in me pyama en heb net een halve zak chips :oops: leeg! heb wel al een beschuitje en twee craxckertjes op! hihi erg he!
    Hebben jullie dat ook wel eens zo'n luie zondag?
    Ik heb vakantie, nog 1 week.... en dan weer aan het werk! niks geen lui leven meer dan!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ow ja hoor en zeker vandaag!
    ik moet morgen weer aan de slag na 7 weken vakantie!

Vandaag heeeeel weinig doen, wasje aan, heb wat papieren uitgezocht, verder ga ik lekker tv kijken en computeren!

leze de luie zondag!

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben zo duf als een konijn vandaag. Wilde nog wel wat in huis doen, maar kan niet echt lopen, dus t schiet niet op. Ben nog een beetje was aan het vouwen, maar meer ook niet. Helaas is voor mij iedere dag een zondag en ik vraag me nu dan ook al weer af wat ik morgen moet doen om de dag door te komen :(

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb net 2 appeltaarten gebakken, met appels uit de tuin. Eentje gooi ik meteen de vriezer in en haal die er weer uit op onze trouwdag. Leek me een mooi klusje voor de zondag.

Deel Deze Pagina