Het is 08.04u en ik sta met een glas in mijn handen met een bodempje cola er in. Ik geef het toe, ik ben verslaafd aan cola! Wie heeft er nog meer rare verslavingen wat betreft eten of drinken?
ik heb een verslaving voor chocolade hagelslag van venz. eet vrijwel niks anders op brood en als ik wel wat anders eet MOET ik daarna nog een boterham/broodje hagelslag en dan stug volhouden tegen kinderen dat ze variatie op brood moeten hahah
Hahaha ik ook! Wel cola light dan maar ik kan echt niet zonder! Ik begin de dag met 2 glazen water, 1 kop koffie en dan cola
Ik ben verslaafd aan koffie, drink het de hele dag door. Ben het nu wel aan het minderen, van minimaal 8 kopjes naar 3.
Ben ook verslaafd aan cola kom je gewicht niet echt tegoede hiero.. Vind water zoo vies hihi dus als ik drink ist bijna enkel cola
Ik was ook altijd verslaafd eerst redbull en toen cola, ik vind het nog steeds erg lekker maar nu ik aan het dieeten ben gaat het zo veel makkelijker zonder die zoete frisdranken. Ik drink nou crystal clear, niet die echte maar die van de c1000 met citroen, er zit niks van suikers en troep in en in een hele fles zitten 15 kcal.
Kijk maar uit!!! Cola is erg slecht. Zo heeft een aangetrouwde neef oa door veelvuldig cola gebruik zijn hele tanden verknalt. Het schijnt je tanden aan te tasten waardoor het beschermlaagje wordt aangetast. Heel af en toe drink een colaatje vind het lekker bij een patatje Maar heb het ook wel eens gebruik om roest van mijn fiets mee te verwijderen, leg maar eens een roestige spijker een nacht in de cola de volgende dag zit er haast geen roest meer op. Kun je eigenlijk nagaan hoe zo'n aanslag het op je lichaam geeft.
Nou het is hier 8.43 en ik heb net een slok cola light uit de fles genomen :O Echt heerlijk, cola light is echt mn verslaving
Geen verslavingen die zo 'vroeg' op de dag al de kop op steken. Ik heb wel bijzondere ontbijtgewoonten over het algemeen. Soms yoghurt met banaan, maar veel vaker ook zo'n tussendoortjes-reep met appel... Vanochtend waren het chocolate chip cookies. Die borstvoeding doet rare dingen met me . Ik moet gewoon echt iets met veel suikers eten anders sta ik te tollen op mijn benen.
Hier nog zo 1! Wel cola light, maar er gaan zeker 4 flessen pw doorheen..en ja..alleen ik drink hier cola...
nou verslaafd in die zin... ikdrink niet heel de dag door cola maar smorgens een paarslokken vind ik wel erg lekker. ik drink pepsi max
Ik drinkt TE veel koffie denk ik. Heb zo'n groot apparaat met bonen, cappucino espresso etc. Zit zeker wel op 8-10 bakjes p/dag. Niet echt goed.maar wel erg lekker! Drink er wel een liter water naast of 1,5 l
Chocolade en alles waar ook maar chocolade in verwerkt is. Zeg ook altijd dat er chocolademelk in mijn borsten zit
Niet echt een verslaving, maar na zoet heb ik trek in zout en daarna weer in zoet. Ook niet echt goed voor de kilootjes
ik ben ook verslaafd aan cola! 1 dag geen cola is een dag niet geleefd alleen aan de echte cola! als ik ergens op een terrasje zit en ik bestel cola en krijg pepsie (of hoe noemt dat spul? ) voor mn neus ben ik helemaal sipjes haha, ik kan het niet hebben dan sommigen cola op de kaart zetten en dan een ander merk geven ik ben ook verslaafd aan frieten, nou,...ik was verslaafd, sinds ik in nederland woon niet meer in belgie zijn de slechtste frieten te koop in de mc donalds, in nederland de beste in de mc donalds, zegt genoeg! er is hier maar 1 frituur die "ok" is