Ja... Ik ben verslaafd(aan cola)

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Het is 08.04u en ik sta met een glas in mijn handen met een bodempje cola er in. Ik geef het toe, ik ben verslaafd aan cola;)! Wie heeft er nog meer rare verslavingen wat betreft eten of drinken?

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb een verslaving voor chocolade hagelslag van venz. eet vrijwel niks anders op brood en als ik wel wat anders eet MOET ik daarna nog een boterham/broodje hagelslag ;)
    en dan stug volhouden tegen kinderen dat ze variatie op brood moeten hahah

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahaha ik ook! Wel cola light dan maar ik kan echt niet zonder! Ik begin de dag met 2 glazen water, 1 kop koffie en dan cola :D

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik ben verslaafd aan koffie, drink het de hele dag door. Ben het nu wel aan het minderen, van minimaal 8 kopjes naar 3.

5. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ben ook verslaafd aan cola :( kom je gewicht niet echt tegoede hiero..
    Vind water zoo vies hihi dus als ik drink ist bijna enkel cola

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik was ook altijd verslaafd eerst redbull en toen cola, ik vind het nog steeds erg lekker maar nu ik aan het dieeten ben gaat het zo veel makkelijker zonder die zoete frisdranken.

Ik drink nou crystal clear, niet die echte maar die van de c1000 met citroen, er zit niks van suikers en troep in en in een hele fles zitten 15 kcal.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

rijs... ik begin mijn ontbijt met rijst en eindig vaak ook nog eens met rijst :D

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Kijk maar uit!!! Cola is erg slecht. Zo heeft een aangetrouwde neef oa door veelvuldig cola gebruik zijn hele tanden verknalt. Het schijnt je tanden aan te tasten waardoor het beschermlaagje wordt aangetast.
    Heel af en toe drink een colaatje vind het lekker bij een patatje;) Maar heb het ook wel eens gebruik om roest van mijn fiets mee te verwijderen, leg maar eens een roestige spijker een nacht in de cola de volgende dag zit er haast geen roest meer op. Kun je eigenlijk nagaan hoe zo'n aanslag het op je lichaam geeft.

9. Linana

Linana Niet meer actief

Nou het is hier 8.43 en ik heb net een slok cola light uit de fles genomen :O
    Echt heerlijk, cola light is echt mn verslaving :p

10. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Geen verslavingen die zo 'vroeg' op de dag al de kop op steken. Ik heb wel bijzondere ontbijtgewoonten over het algemeen. Soms yoghurt met banaan, maar veel vaker ook zo'n tussendoortjes-reep met appel... Vanochtend waren het chocolate chip cookies. Die borstvoeding doet rare dingen met me :D. Ik moet gewoon echt iets met veel suikers eten anders sta ik te tollen op mijn benen.

11. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier nog zo 1! Wel cola light, maar er gaan zeker 4 flessen pw doorheen..en ja..alleen ik drink hier cola...

12. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nou verslaafd in die zin... ikdrink niet heel de dag door cola maar smorgens een paarslokken vind ik wel erg lekker. ik drink pepsi max

13. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik drinkt TE veel koffie denk ik. Heb zo'n groot apparaat met bonen, cappucino espresso etc. Zit zeker wel op 8-10 bakjes p/dag.
    Niet echt goed.maar wel erg lekker!
    Drink er wel een liter water naast of 1,5 l

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    COLAAAAA heerlijk! En perzik snoep haha

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sinaasappelsap..ook al zo lekker slecht

16. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

17. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Chocolade en alles waar ook maar chocolade in verwerkt is.
    Zeg ook altijd dat er chocolademelk in mijn borsten zit;)

18. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Niet echt een verslaving, maar na zoet heb ik trek in zout en daarna weer in zoet. Ook niet echt goed voor de kilootjes:(:)

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben ook verslaafd aan cola! 1 dag geen cola is een dag niet geleefd :p

alleen aan de echte cola! als ik ergens op een terrasje zit en ik bestel cola en krijg pepsie (of hoe noemt dat spul? ) voor mn neus ben ik helemaal sipjes haha, ik kan het niet hebben dan sommigen cola op de kaart zetten en dan een ander merk geven

ik ben ook verslaafd aan frieten, nou,...ik was verslaafd, sinds ik in nederland woon niet meer
    in belgie zijn de slechtste frieten te koop in de mc donalds, in nederland de beste in de mc donalds, zegt genoeg!
    er is hier maar 1 frituur die "ok" is

20. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Hahaha ja ze moeten geen pepsi of nepcola van de aldi geven... brrrrr

Deel Deze Pagina