Lotgenoten gezocht: 12wkn na curettage nog hcg

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mylene85, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mylene85

Mylene85 Lid

14 nov 2011
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Op 16 september ben ik gecuretteerd omdat ik een missed abortion had met 6 weken. Dat is geconstateerd op 9 weken zwangerschap. Ik had dus nooit bedacht dat een curettage ook zo zou kunnen verlopen. Want nu 12 weken na de curettage is mijn hcg nog altijd 12. Wel heb ik een eisprong en menstruatie gehad. Vanuit het ziekenhuis krijg ik totaal geen begeleiding en krijg ik alleen maar secretaresses te spreken. Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en wie kan mij helpen? Ondertussen word ik langzaamaan gek van dit alles. Ik wil het kunnen afsluiten! Tips, advies, alles is welkom!

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hey mylene,

Ik heb er niet zo veel ervaring mee, maar vind het heel rot voor je dat het allemaal zo gaat. Kan je niet een keer met de verloskundige bellen, misschien krijg je daar wat meer begrip dan in het ziekenhuis.
    Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het wachten zooooo lang duurt.

Veel succes!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ben je zeker weten niet opnieuw zwanger geweest daarna? Dat je HCG daardoor nu nog 12 is?
    Op zich: als je wel een nieuwe eisprong en menstruatie hebt gehad, kan ik me ook voorstellen dat jij een van die vrouwen bent die altijd standaard wat hoog in HCG zit, (alhoewel daarvoor over het algemeen tussen de 5 en 10 wordt aangehouden). Ik zou vooral naar die eisprong en menstruatie kijken: dat is je nieuwe start toch? Dan kan zwanger worden toch weer?

Heb je om een bepaalde reden bloed laten prikken op je HCG, dat je weet dat je nu nog op 12 zit? Want de doorsnee zwangerschapstets, ook de gevoelige, testen pas vanaf 20 en daarmee kun je dit dus niet gemeten hebben?

4. Banca

Banca Lid

23 okt 2011
    18
    0