Hallo meiden, Ik heb een erg grote jongen en heb het idee dat hij nu al uit zijn Bobike fietsstoel zit, voor op de fiets. Omdat het ik het zo gezellig vind voorop, wil ik hem nog niet achterop doen. Tot hoe lang kunnen de kids voorop zitten, en met welke stoel het langst? Alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs, Haags Zonnetje
hier is van het weekend dochterlief achterop gegaan me zoontje zit nou voorop ik vond het toch best emo weer iets dat je afsluit
Mijn zoontje kon met zijn eerste verjaardag al niet meer in de gmg voorzitje, hij woog al dik 15 kilo en was gewoon te zwaar voor voorop. We zijn toen overgegaan op de achterzitje ervan, daar past hij nu met zijn 3,4 jaar ook al nioet meer in Maar vind een zitje zonder tuigje toch te gevaarlijk,stel dat hij in slaap valt en er zo afval. Ik denk dat je de bobike maxi wel aan kan schaffen voor je kindje daar kunnen ze iets langer in geloof ik. Mijn kids zijn erg groot dus ja die vallen vaak buiten de boot met bepaalde dingen. Suc6 ik hoop dat je een stoeltje kan vinden waar je kindje langer in kan.