Ik weet niet zo goed wat ik voor mijn zoons verjaardag kan kopen nu de Sint net geweest is. Ik zag het spel tip toy en vroeg me af of iemand het al heeft en hoe het is. Ik zag ook dat ze een puzzel (hij is gek op puzzelen ) hebben alleen de is 100 stukjes en mijn zoon maakt nu 50 stukjes dus die is denk ik nog te moeilijk. Graag jullie ervaring of nog andere verjaardags tips voor een knul van 3.
De startersset van Tiptoi is met een boek of met een spel. Mijn dochter is ook 3 en het spel is vanaf 5 jaar, dus leek me net iets te veel gevraagd Maar het boek is vanaf 4 en zij vindt het erg leuk! Vooral het tippen momenteel, en er zitten ook korte spelletjes in (dierengeluiden herkennen, engelse dierennamen, zoek de ..., ik zie ik zie, etc) en een leuk verhaal over 2 kinderen. Wat ik ook leuk vind is dat we er straks voor haar verjaardag nog leuk een spel ofzo bij kunnen vragen. Puzzel leek me ook te moeilijk, en daarbij vind ze dat niet zo leuk.
Ik zag de tip toi op tv het leek mij niet zo bijzonder voor m'n zoontje van 4 jaar en 9 maanden. Hij is zowieso liever met spelletjes bezig. Hij heeft de storio van vtech dat is een regelrechte hit hier in huis. De mobigo trouwens ook. Andere ideen; fiets speelgoed voor buiten lego gezelschapsspellen sjoelbak (bambino)loco
mn dochter heeft de tiptoi van sint gehad. het is een leuk boek. niet moeilijk, en duidelijk te horen
Ik heb mijn zoon op sinterklaas de aldi versie van tip toi gegeven die hadden ze afgelopen woensdag daar te koop. En echt het is erg leuk en leerzaam! mijn zoon vind het geweldig leuk! dus ik zeg: doen Sjoelbak is ook echt heel leuk! en mijn zoon heeft een minidrumstel gekregen, een herrie maar wel een succes! hij ramt er dagelijks heel wat uurtjes op om als het om de buren kan uiteraard
Ik heb de startersset van tiptoi gekocht. Ik ben benieuwd of hij het wat vind. Nu nog op zoek naar andere dingen. Hij heeft een loopfiets en step dus buitenspeelgoed genoeg. Ik heb nog gedacht aan een fiets maar dat word dan zoveel. Voor een sjoelbak is hij nog te klein denk ik. En Lego daar twijfel ik nog over. Hij kan het nog net zelf in elkaar zetten en wat ga ik hem dan weer geven als hij 4 of 5 word ? Moeilijk moeilijk..... Dus tips blijven welkom !