Nou ik vraag me sowieso ooit wel eens dingen af over de algemene ontwikkeling hoor. Van de week ben ik naar het theater geweest naar Herman Finkers. Ik vertelde op het werk dat ik zou gaan. Stonden twee collega's me met grote ogen aan te kijken... Uhhhh, Herman Finkers?!? Wie is dat... Toen voelde ik me ook even heel oud. Maar ontopic: Houdini wist ik ook. Maar goed, ik ben dan ook al wel 27 ... Groetjes, Josien
25-'er. wat klinkt dat heerlijk onbevangen. maar ik wist het wel. wij speelde vroeger houdini (zonder water en slotjes) maar met touw aan een boom
Toevallig vorige maand een hele special op discover channel gezien( ben discover junky) maar goed, daarvoor wist ik ook wel wie hij was, maar nu weet ik heel goed wie hij was.
-25, maar wist wel wie het was hoor! Als je denkt/zegt tover/goochelen/.. denk je automatisch toch aan Houdini, niet? Je wordt niet oud hoor!
-25, maar wist wel wie het was hoor! Als je denkt/zegt tover/goochelen/.. denk je automatisch toch aan Houdini, niet? Je wordt niet oud hoor!
ik zal dan de eerste zijn die eerlijk toegeeft dat ik werkelijk geen idee heb hahahaha mischien als ik er meer over hoor!