Ik schrok me kapot gisteren!Ik stond op de weegschaal voor de crohn verpleegkundige,en er was binnen 2 maand 7 kg bijgekomen! Ik heb nu de 2de ronde clomid achter de rug,en dit bevalt me niet! Als ik dus tot bv de 6de ronde ga Zit er in totaal wel 21 kg bij! Dit is onacceptabel! Ik heb vanmiddag een bel afspraak met de gyn,en ga die vent vragen waarom hij niks tegen me heeft gezegt!
Ja, ik herken je verhaal. Ik was toen ook aan het sporten en ben daar mee 12 kilo afgevallen. Toen kwam ik met de opwekkers in aanraking en dan nog is 3 rondes clomid erbij en toen zaten de kilo's er ook weer aan. Het is heel vervelend en ook bij heel veel clomid gebruikers bekend. Hopelijk blijft het hierbij en kom je niet verder meer aan. Liefs wolly
Ben je toen afgevallen om zwanger te worden dan? Want ik was 79 kg Zoiezo te zwaar al...En nu 86 kg door de clomid... Ze zeggen dat je niet moet gaan afvallen als je zwanger probeert te raken,want dan komen er stoffen vrij in je bloed (vanuit je vet) die een vrucht kan beschadigen Is dat de reden?Waarom vrouwen dan moeten afvallen VOOR ze beginnen met zwanger worden?
Ik heb flink overgewicht en ik was al aan het sporten en dieeten om af te vallen voor dat ik zwanger werd maar dat is "voor" de zwangerschap geen probleem. Als je 1 maal zwanger bent mag je geen dieet meer gebruiken om te lijnen omdat het dan wel schadelijk is.
Ik ben trouwens niet speciaal afgevallen omdat ik zwanger wilde worden. De rede dat ik wilde afvallen was dat ik me niet lekker voelde met mezelf en daardoor wilde ik gaan afvallen.
Wat ben ik blij dat jij reageert! Ik ga gelijk stappen ondernemen om aftevallen! Gelukkig dat ik wel mag afvallen,want ik sta hier erg te twijfelen Ik kan onze sportschool opbellen nu om een intake Pfftt gelukkig meid! Bedankt!
Dat is een goede reden! Ik weet wel dat ik het heeeellll erg vind dat ik nu de richting van 90 kg ga en wil dat echt niet... Ik kan mezelf al minder bewegen......
Het is echt heel vervelend dat je aankomt, ik heb het zelf ook zo gevoeld. Ik dacht toen ook van: ik zat de 3de ronde dan op clomid 50 en zou toen die kijkoperatie krijgen en de HSG en daarna zou ik 100 krijgen, vaak heb ik gezegt van ohhh ik hoop zo dat ik zwanger raak nu want ik wil van de clomid niet meer aankomen En gelukkig bleek ik met de 3e ronde clomid zwanger te zijn. De fert.arts en de gyn hebben tegen mij gezegt dat je gewoon mag afvallen en een dieet mag volgen als je dat wil totdat je zwanger test want dat is echt geen enkel probleem. Miss een aanrader ik heb toen het sonja bakker dieet gedaan, 1ste boek en ben daarmee 12 kilo afgevallen + ik deed een sport 3x pw een half uurtje (curves). Ik hoop dat je snel zwanger mag raken zodat de kilo's die je bij komt alleen maar van het zwanger zijn komen en niet van die vervelende clomid. Succes meid. Dikke knufff wolly
ik ben sinds mijn 1e ronde clomid waarbij ik nu bijna kan testen zomaar 2,5 kg aangekomen..... ben ik dus niet blij mee tenzij blijkt dat ik zwanger ben maar ik acht die kans niet zo heel groot meteen de 1e ronde groetjes Jose
1 ding scheelt,mijn gyn zei dat het vocht is en je het weer kwijtraakt als je stopt met clomid Ik geloof er niks van maar toch hihi
Ik heb voor mijn zw 2 rondes Clomid geslikt... Ik heb de weegschaal gemeden maar ik zwol letterlijk op (armen, benen, gezicht...) Het heeft bij mij lang geduurd voor dat weer weg was... zeg maar 9 maanden Ik begin deze maand weer met de Clomid en ben sinds 1 week terug op mijn voor zw gewicht... Ik hoop dat ik nu niet weer opzwel...