Onze kleine meid is de laatste paar dagen in ene veranderd van een onrustige huilbaby in een klein slaapkopje. Ws komt dit door d emedicijnen voor reflux en ik ben op een km vrij dieet al ruim 2 weken en ze is een paar keer door de osteopaat behandeld Ze is gewoon een andere baby geworden(ze sliep totaal niet overdag en nu dus wel helemaal eng maar zo hoort t natuurlijk.) Maar nu is mijn vraag ik voed eigenlijk op verzoek maar omdta z ealtijd wakker was kreeg ze eigenlij om de 3 a 4 uur dan had z e honger maar nu is dus 4uur geleden en ze slaapt nog steeds (dit had ik van de week ook maar toen moest ik dr wakker maken omdat w enaar de oseopaat gingen) Moet ik dr nu gewoon zelf laten komen??? Ze slaapt nu de nachten eigenlijk door ze kwam eerst om 6ur smorgens en nu vanmorgen pas om 7uur.
Groeit ze goed? Poept en plast ze goed? Zo ja, dan zou ik dr gewoon even laten slapen en zelf laten komen. Mocht het je echt te lang duren, kun je dr alsnog wakker maken.
Ze groeit als kool ze is in 8weken tijd ruim 2.5 kilo)ondanks dat ze niet sliep' gegroeit en ze plast ook goed. Nu is t even afwachten hoe ze gaat plassen als ze er echt ruim 4uur tussenlaat. Savonds clustert ze wel vaak meestal vanaf een uurtje of 6.
Ik denk dat je inmiddels 5 uur ertussen wel aan kunt, qua productie. Hij zal dan ook per keer meer drinken dan wanneer je om de 3 of 4 uur voed. gewoon proberen. Mocht het terug lopen kun je altijd nog vaker gaan aanleggen of even bijkolven.
Waarschijnlijk stabiliseert het zich wel: hier ook wel eens gehad en uiteindelijk kwam hij toch weer eerder. Ze is waarschijnlijk een nieuw ritme aan het vormen. Gewoon rustig aanzien en in de gaten houden.