Wat is jouw ideale vakantie, met kids?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Minny, 26 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wat voor soort vakantie vind jij het leukst en wat doe je dan de hele dag?

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    mijn ideale vakantie:
    kamperen op een rustige camping met veel gras, klein zwembadje, verse broodjes. Dorpje met supermarkt en restaurantjes op loopafstand. Binnen een uur rijden: mooie natuur om in te wandelen, een grotere stad om door te struinen, een dierentuin, het strand.
    En mooi weer natuurlijk!

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Dat klinkt idd heerlijk. Waar heb je het gevonden?

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind verschillende vakanties leuk: op een camping, in een vakantiehuisje (met genoeg animatie/dingen te doen op het park), of een weekje bij mijn schoonouders in hun huis all-inclusieve :D (midden-Frankrijk)

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Kamperen, in de bergen, op een niet al te grote camping met zwembad of meer en veel wandelmogelijkheden, kastelen en andere leuke uitstapjes in de buurt.

Afgelopen zomer hebben we o.a. op camping Maltatal en Camping Morgenfurt in Oostenrijk gestaan, die voldeden min of meer aan deze criteria.

Andere optie: appartement aan het strand op een Grieks eiland, met huurauto erbij en een paar leuke restaurantjes en winkeltjes op loopafstand.

6. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    In een bungalowtent op een luxe camping. Dus wel het idee van kamperen, maar met keukentje. Sanitair moet wel schoon zijn anders ga ik gillend naar huis. Verder mooi zwembad, leuke animatie, lekker eten. Dit jaar gaan we voor de tweede keer naar het gardameer. Voor ons echt de ideale vakantie. Vorig jaar zaten we in zuid Frankrijk, ook geweldig maar vond t te ver rijden. Als het maar warm is en een leuke camping zijn wij blij :)

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Of: all inclusive naar een warm land
    Of; in een stacaravan in Frankrijk/Italie
    Beide met een kinderzwembad, speeltuintje e.d.

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Wij gaan de laatste jaren steeds naar Centerparcs. Onze jongens hoesten heel snel en hebben snel een griepje te pakken en dan vinden we het lekker om gewoon een huisje te hebben. We komen eigenlijk nooit het park af, er is meer dan genoeg te doen. We zwemmen bijna iedere dag, zijn de jongens gek op. Kinderboerderij, wandelen, fietsen, speeltuin. Zolang we aan slaapjes zijn gebonden houden we het makkelijk. We gaan ook alleen naar de Nederlandse en Belgische parken, als je toch het park niet afkomt haalt het ook niet uit waar je zit,en dan rijden we liever niet te lang.

Komend jaar kunnen we voor het laatst buiten de vakantie. Daarna gaan we denk ik naar Duitsland en dan in een appartementje op een boerderij. Dat schijnt nog wel betaalbaar te zijn. Centerparcs in de vakanties is veels te duur voor ons helaas...

In April zijn we met mijn schoonouders naar Barcelona geweest, maar ik ben veel thuis gebleven omdat de jongste nog slaapt, dat was wel jammer.
    Het is maar waar je voorkeur ligt he, ons zal je niet in een tent vinden :D

Miek

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    momenteel s dit oostenrijk in een app. lekker zelf koken alle ruimte. en elke dag aktief met de kids lekker wandelen in de bergen. we gan altijd naar een gebied met veel erlebnisparken en ze vinden het super. noemn het zefs al ons 2e huisje hahaha.....

al word het dit jaar niks want de vak van de oudste is al heeeel vroeg en gaan altijd eind aug. :(

dus dit jaar word het een weekendje berlijn in hotel ben echt benieuwd hoe dat gaat

Deel Deze Pagina